30. 12. 2013

Nákupy za mesiac december

Ahoj.

Dnes som sa rozhodla spraviť článok o veciach čo som si kúpila v decembri. Nebudem zbytočne zdržovať tak sa pustím do toho.  Najskôr by som Vám chcela ukázať doplnky, oblečenie a podobne.



Ako prvé som si kúpila rukavice zn. F&F čiernej farby cena 8€.

Teplú čiapku so sobmi tiež zn. F&F cena 10€.


Modrý šál s flitrami cena 5€.


Nakoľko sa mi vždy páčili veľké slúchadla tak som si dopriala a kúpila som si zn. Philips cena 25€.



Náušnica so sovou zn. Tally Wejl cena cca do 2€.


Sviečka s vôňou pomaranča a škorice kupovaná v DM-ku cena cca 1,50€.

A ďalej tu mám niečo aj s kozmetiky.


Zháňala som rúž v nuda odtieni ale bohužiaľ žiadny poriadny som nezohnala tak som si kúpila tento.
Odtieň 020 Strip Tease cena cca 2€.

Linka v pere zn.Miss Sporty - Cat´s eyes liner cena 1,89€.


V poslednej dobe mám dosť nekvalitné vlasy a tvoria sa mi lupiny tak som si kúpila v DM-ku šampón proti lupinám a výťažkami vodnej mäty a bambusu, zn. Balea  cena 1,10€ .


Mini voňavka z KIK cena 1€.


Antibakteriálni gél na ruky Cuticura kúpení v DM-ku cena 2€.

Laky na nechty zn. Catrice odtieň 03 Bronze deco a ďalší zn. Regina. Cenu Vám ale neviem povedať lebo tie mi kúpil priateľ.  
Odlakovač na nechty zo 101 drogérií cena 0,80€.

Báza pod očne tiene zn. Essence cena 1,70€. Púder z avonu cena okolo 2,50€.




Balzam na pery zn. Essence odtieň 02 apple pie.  

Očné tiene zn. Miss Sporty odtieň 126 Lady Lilac cena 0,99€ a druhé kúpene v kik číslo 6 cena 0,10€.

Spreje zn. Jean Marc – Pour Femme a Miami Hills cena za kus 1,09€ a Nivea – Angel Star cena 1,19€.

A ako poslednú vec Vám ukážem túto sadu zn. Avon Care. Krém na ruky stál 1,50€ a telový krém 2€.


Tak to bude asi všetko budem rada ak mi napíšete čo ste si kúpili vy.

Zatiaľ Pá.

4 komentáre:

  1. Super článok! ja som si v decembri toľko toho nekúpila, ale aj tak asi zajtra budú nákupy ! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ja sa chistam si dat taku mensiu nakupovaciu pauzu alebo to aspon trochu obmedzit

      Odstrániť
  2. Ocenila by som keby si k určitým veciam nabudúce napísala aspoň pár viet ako si s nimi spokojná, ale páči sa mi, že k určitým veciam pripíšeš cenu :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bohužial niektoré veci som ešte nemala šancu vyskúšať tak predsa nebudem k nim písať že su mega skvelé nie

      Odstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...