5. 2. 2014

Bloggerský TAG

Ahoj.

Dnes Vám prinášam ďalší TAG. Písala mi Lucka s Byť ženou je úžasné že ma nominovala vo svojom TAGu. Tak som sa rozhodla že ho spravím aj ja. A ak si chcete prečítať aj jej TAG ta TU je.
Tak príjemnú zábavu.








PODMIENKY:
  1. Poviete o sebe 10 vecí.
  2. Zodpoviete na otázky bloggerky, ktorá Vás nominovala.
  3. Nominujete 5 bloggeriek, ktoré majú menej ako 200 čitateľov a vymyslite pre ne 10 otázok, na ktoré budú odpovedať.
  4. Samozrejme, nezabudnite bloggery a nominácií informovať.








10 vecí:

1. Počúvam tvrdšiu hudbu. Takže punk, rock a metal. Vyrástla som na skupinách ako Kabát a Ine Kafe a teraz je mojou obľúbenou skupinou Avenged Sevenfold.




2. Som strašní knihomoľ. Keby to mm spočítať tak som všetky diely HP prečítala za týždeň a pol. Teraz keď pracujem a mám menej času mi trvá prečítať jednu hrubšiu knihu tak 3 dni.






3.  Strašne sa bojím hadov, veľkých pavúkov, hlbokej vody kde nevidím na dno a výšok.


4. Milujem svoju rodinu (aj keď sa občas hádame), fialovú farbu, kávu 3 v 1, letné večeri, sluchátka a v nich dobrú hudbu, leňošenie, vanilkovú zmrzlinu a špagety.






5. Aj keď mám vybratí hud. štýl rada počúvam pesničky zo seriálu Glee.






6. Keď som bola malá tak som sa rozplakala keď pikachu opustil Asha (pokémon).


7. Zbožňujem Simpaonovcov. To je asi jediný seriál ktorý už dlhé roky pozerám a stále ma baví.





8. Rada si vystrihujem, lepím a prepisujem rôzne články do zošitov. Aj na blog mám založení zvlášť zošit.

9. Nemám rada keď mi hovoria Darinka.

10. Nikdy som nemala rada školu, boli sme zlý kolektív.




Otázky na mňa:

1. Kedy si začala blogovať a čo ťa k tomu viedlo?
Blogovať som začala v decembri. Dôvod je jednoduchí baví ma písať a chcela som aby to niekto čítal.

2. Ktorý je tvoj obľúbení parfum?
Zatiaľ vedie od PlayBoy - Play it ROCK.

3. Ktorá kniha patrí k tvojim obľúbením?
Je ich veľa ale tak od Enje Ručkovej - Láska na dvoch kolesách a Zuzka Slaninka - Na počiatku bolo koleso.

4. Čo najradšej nakupuješ a prečo?
Asi očné tiene lebo sa mi páčia farby a knihy lebo ma baví čítať.

5. Niekoľkými vetami opíš ideálnu dovolenku.
Ticho, pokoj, teplo, slnko a moja rodina. Ja nepotrebujem žiadne dovolenky pri mori, mne stačí dobrá kniha a pokoj, kludne aj u babky na záhrade.

6. Bez akého kozmetického produktu si nevieš predstaviť svoje ráno?
Určite bez krému a balzamu na pery a keď stíham tak aj špirála.

7. Blíži sa Valentín, je to pre teba bežný deň alebo sviatok, ktorý sláviš so svojou polovičkou?
Doteraz som ho neoslavovala, tak prečo by som mala začať teraz? Max. tak mu kúpim čokoládu.

8. Aký je najobľúbenejší kúsok tvojho šatníku?
Fuha nemám nič konkrétne že naj ale asi tričko A7X.




9. Máš rada bižutériu?
Určite hej, mám jej doma veľa ale chcem investovať aj do striebra a dať si spraviť retiazku s nápisom A7X.




10. Ktorá sladkosť ti dokáže kedykoľvek zlepšiť náladu?
Určite jahodová čokoláda.

MOJE OTÁZKY:

  1. Koľko a prečo bloguješ?
  2. Obľúbený blog?
  3. Ktoré jedlo by si dokázala jesť denne?
  4. Radšej čítaš časopisy alebo knihy?
  5. Najhorší zlozvyk?
  6. Bez čoho by si nevyšla s domu?
  7. Top produkt podľa teba?
  8. Človek ktorého uznávaš a prečo?
  9. Čo najradšej nakupuješ s kozmetiky a čo s oblečenia?
  10. Obľúbené ročné obdobie a prečo?

Nominovala som:
Life is Beautiful
Beauty blog  
Bibi Brooks
Everyday Style
Maux

Dúfam že kočky vyplnia TAG a dajú mi potom do komentov link nan :)

A ja sa s vami lúčim o pár dní som tu s novým článkom.
Zatiaľ Pá

3 komentáre:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...