27. 3. 2014

Vlasy a pleť

Ahoj.

Dnes Vám prinášam recenziu na 4 výrobky od firmy Kallosshop.sk.  S touto firmou mám spoluprácu a už som písala jednu recenziu na ich výrobky. Článok si môžete pozrieť TU.
Teraz som si vybrala 2 produkty na vlasy a 2 na pleť.

 

 

Ako prvý tu máme Kallos Hľbkovo hydratačný kondicionér na zničené vlasy.

Môžete si o ňom prečítať: Hlboko hydratuje zničené, suché a lámavé vlasy. Pri pravidelnom používaní sa navráti vlasom jemnosť, pružnosť a lesk.
Kondicionér naneste na vlasy po ich umytí, nechajte pôsobiť 2 min. a potom dôkladne opláchnite.

Môj názor:  Prvé čo ma na ňom zaujalo bolo veľké balenie. Mám dosť zničené vlasy a miniem strašne veľa kondicionéru. Vystriedala som ich už strašne veľa a konečne som našla ten pravý. Nádherne vonia a presne spĺňa to čo je pri ňom napísané. Moje vlasy lesklé, pružnejšie, nelámu sa mi toľko a sú jemné. Som s ním nadmieru spokojná :)



Cena: 1000ml/3,59€

Hodnotenie: 5/5

Keď idem do práce tak si robím cop. Jednoducho mi zavadzajú vlasy a dosť ma znervózňuje že mi lietajú okolo tváre. Takže ako ďalší produkt som si vybrala Kallos Prestige lak na vlasy extra silný.

Môžete si o ňom prečítať:  Lak obsahuje provitamin B5 ktorý posilňuje štruktúru vlasov. Nelepí sa, ľahko sa rozčesáva. Obsahuje UV filter.
Pred použitím pretrepať. Lak nastriekajte na suché alebo polosuché vlasy zo vzdialenosti asi 30 cm pre rovnomerné nanesenie laku.

Môj názor:  Používam ho iba občas. Mám dosť husté vlasy čiže mi úplne nedrží ale nemôžem sa na neho sťažovať. Nelepí mi toľko vlasy a vypadá to že žiaden lak na vlasoch nemám. Ľahko ho rozčešem a dobre sa pri ňom upravujú účesy.



Cena: 500ml/2,99€

Hodnotenie: 4/5

A teraz prejdeme k výrobkom na tvár.

Ako prvý produkt som si zvolila PureTree Aloe Vera pleťová maska.

Môžete si o nej prečítať:   Vliselínová pleťová maska je nasiaknutá kolagénom, E vitamínom a výťažkami z Aloe Vera. Pokožku čistí, ukľudňuje a hydratuje.

Môj názor: Je to jednorazová maska. Pekne vonia. Moja pleť bola po nej hydratovaná, jemnejšia a vyčistená.


Cena: 20g/1,44€

Hodnotenie: 5/5

Mám dosť problematickú pleť. Rýchlo sa mi mastí, mám uhry a čierne bodky tak som vyskúšala Pilaten Maska na uhry.

Môžete si o nej prečítať:  Zbavte sa čiernych bodiek, mastnej pleti a problémov s akné! Pleťová maska so zložkou aktívneho bambusového uhlia zbaví pokožku všetkých nedokonalostí. Zároveň zlepší prekrvenie pokožky, ktorá tak získa zdravý a žiarivý vzhľad už po prvom použití!
Pleťová maska obsahuje prírodné zložky ako napríklad bambusové uhlie, extrakt z citrusovej kôry, rozmarínu, nechtíka lekárskeho, vitamín B5, A a E.
Masku nanesiete na celú tvár alebo T-zónu. Nechajte pôsobiť 15–20 minút a následne masku odlúpnite.
Po aplikácii masky bude pleť rozjasnená, s vyčistenými pórami.
Masku aplikujte podľa potreby 1 - 2x týždenne.

Môj názor: Po nanesení masky som počkala 15min. Maska sa jednoducho odlupne a máte krásnu pleť. Ak máte tiež problematickú pleť ako ja tak ju odporúčam použiť 2 krát týždenne. Len neodporúčam vyjsť s kúpeľne skôr ako si ju dáte dole :D



Cena: 60ml/10,99€

Hodnotenie: 5/5

Tak to bude na dnes všetko. Máte aj vy nejaký produkt ktorý by ste odporučili? Vyskúšali ste už niečo od Kallosu? Ak áno ako ste s tým boli spokojný? Napíšte mi komentár budem rada :)
O pár dní som tu s ďalším článkom.

Zatiaľ Pá.

3 komentáre:

  1. Zatím jsem nic od Kallosu nevyzkoušela, ale ten kondicionér vypaá úúžasně!! :)
    Jsem na tém blogu poprvé, ale po tomhle článku určitě né naposled :) Jinak jsem novým prav. čtenářem tvého blogu a byla bych moc ráda kdyby ses i ty přihlásila mezi ty mé <3

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tenhle článek mě uchvátil....a musím se stát tvým pravidelným čtenářem, byla bych ráda, kdyby to bylo vzájemné :)
    http://www.kajahasidea.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš moc pěkný blog! Jsem tvůj nový pravidelný čtenář, byla bych ráda, kdyby to bylo vzájemné :) Můj blog http://kateandkateblog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...