5. 10. 2014

Jesenný TAG alebo Sweater Weather TAG



Ahoj.
Nakoľko nám už začala jeseň, tak som sa rozhodla spraviť jesenný TAG taktiež nazývaní Sweater Weathar TAG.


Jeseň je moje druhé obľúbené ročné obdobie. Môžu sa nosiť svetre a košele, všetko je krásne farebné, až teda na to keď prší ale vtedy si zaleziem pod deku s horúcim čajom a knihou :)
Nebudem vás ale zdržiavať mojim kecaním a pustím sa do toho.



Obľúbená vôňa sviečky?
Milujem vanilkovú vôňu. Takže som si kúpila v DM-ku vanilkovú sviečku. Krásne rozvonia moju izbu, má dlhú výdrž a skvelú cenu (1,99€). Ale samozrejme že mám rada aj vône ako pomaranč a škorica alebo jablko a škorica.





Káva, čaj alebo horúca čokoláda?
Horúcu čokoládu pijem iba v zime. Zbožňujem kávu, hlavne cappuccino ale taktiež zbožňujem aj čaj. Takže to je tak 50 na 50.



Tvoja najkrajšia jesenná spomienka?
Fúúú tak toto je trošku zložitá otázka. Spomienky moc nedávam k ročným obdobiam, ale keď nad tým tak uvažujem, tak asi púšťanie šarkanov a zdobenie gaštanov. 



Ktorý make up trend preferuješ? Tmavé pery alebo výrazné linky?
Mám doma asi tak 4 tmavé rúže, takže skôr tmavé pery ako linky.










Aký máš najlepší sveter?
Mám veľa svetrov, takže bolo ťažké vybrať najlepší. Ale čo sa týka nosenia asi najviac nosím sveter ktorý som si kúpila minulý rok v TALY WEJL-e.






Čiapky alebo šály?
Ak je naozaj veľká zima tak oboje. Ale viac obľubujem šály. Mám ich doma niekoľko.



Tvoja obľúbená jesenná vôňa?
V poslednej dobe používam vôňu B.U. Heartbeat. Priateľ mi ju kúpil na meniny a trafil sa. Je to taký zlatý stred. Ani moc ťažká a ani moc sladká, takže sa hodí na toto obdobie.
A skladá sa : Hlava - červené bobule, bergamot,
                       Srdce - frézia, ruža
                      Základ - vanilka, santalové drevo, pižmo
Popis k tejto vôni je – Orientálna a veľmi očarujúca je nová vôňa B.U. Heartbeat. Jemná a romantická vôňa Heartbeat je plná túžby a nádeje.





Skinny jeans alebo legíny?
Skôr viac preferujem skiny jeans. Dôvod je úplne jednoduchý, skiny jeans majú vrecká, teda aspoň tie ktoré si kupujem.


Obľúbený lak na nechty?
Moc si nechty nelakujem, lebo na to nemám čas ale keď si ich nalakujem tak skôr neutrálnym lakom.




Vyčerpala som už všetky otázky. Ešte vám pridám fotku knihy ktorú momentálne čítam a chystám sa robiť na ňu recenziu. 



A čo vy a jeseň? Tiež ju máte radi alebo naopak? Ak ste aj vy robili tento TAG budem rada ak mi necháte v komentároch link.



11 komentárov:

  1. Já naprosto miluji horkou čokoládu! Takže pro mě jasná volba :D Jinak ten svetr je super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné :) tá kniha vyzerá byť super! Je aj naozaj? ;) www.smiler-mishel-beauty-diary.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je zaujimavá a pútavá, pokiaľ máš radšej tažšie čítanie tak ju odporúčam :)

      Odstrániť
  3. ten sveter je super a tú zbierku lakov tiež chcem budem rada ak si pozrieš môj blog www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkný tag :) Od Buu jsem taky měla vůni, ale jinou. To já zase piju nejradši čaj
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvělý TAG! :) B.U. má skvělé vůně <3

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...