18. 10. 2014

Vanilkový sen



Ahoj.

Som ten typ človeka, ktorý má rád výrazne vône. Preto som bola nadšená keď som na stránke Prírodná kozmetika od Eriky našla telový sprej s vôňou vanilky. 




Zbožňujem vanilkovú vôňu. Je to čisto prírodná kozmetika takže to bolo o to lepšie. Možno si spomínate že som už o kozmetike od Eriky písala, ak nie tak TU je článok. Dosť bolo ale kecania, môžeme sa pustiť do toho.




Bola som veľmi prekvapená. Sprej pekne vonia, nelepí. Je to krásna, prenikavá vanilková vôňa. Ideálne sa hodí na vianočné obdobie. Stačí sa iba raz s nim streknúť a cítite tú vôňu okolo seba. Takže má aj dlhú výdrž.





A ako bonus som dostala čokoládovo-medový balzam na pery. Má príjemnú vôňu, dobre hydratuje akurát že keď je teplo tak sa trochu topí.



Budem rada ak mi do komentára napíšete či skôr uprednostňujete prírodnú kozmetiku alebo kozmetiku z drogérie.


1 komentár:

  1. Kozmetiku od Eriky poznám a som s ňou veľmi spokojná , možno by trošku trebalo popracovať na baleniach ale to nieje niečo kôli čomu by som si ja osobne kozmetiku nezaobstarala , viem že obsah je dobrý :)
    Písala som taktiež na mojom blogu o tejto kozmetike , skús pozrieť :)

    http://firstblogmaggi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...