27. 11. 2014

GoTriko



Ahoj.

O necelý mesiac tu máme VIANOCE. Áno, ten čas strašne rýchlo letí. Takže som sa rozhodla že budem pre vás hľadať rôzne e-shopy a typy na darčeky. Mojim prvým typom je stránka GoTriko. Jedná sa o stránku s veľkým výberom tričiek. Koho by na Vianoce nepotešilo tričko s vtipným textom alebo obrázkom. Sú vhodné pre mužov a aj ženy. No a teraz prejdeme k stránke.


 

Máte na výber tričká, mikiny, vankúše a nálepky na mac.
Ja som si vybrala tričko The Big Bang Theory.







Som fanúšik tohto seriálu tak som nemala dôvod váhať. Tričko je z príjemného materiálu. Po opraní stále drží svoj tvar, nemá žmolky a ani sa nepára. Na výber je medzi dvomi farbami: bielou a čiernou. Ja mám dámske veľkosť M v čiernej farbe. Cena je iba 9,95€+ pošta. Samozrejme je to skvelá cena. Takže vám určite odporúčam nahliadnuť na tento e-shop, určite si tam niečo vyberiete buď pre seba alebo pre niekoho na Vianoce.
 

No a čo vy? Už máte nakúpené darčeky alebo to nechávate na poslednú chvíľu? Na dnes to je všetko, ale o pár dní som tu z ďalším typom. 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...