6. 1. 2015

I love Paris



Ahoj.

Pred nedávnom som vám písala že som uzavrela spoluprácu s českou stránkou postovnezdarma. Kto sledujete môj IG viete že mám rada Paríž. Ešte pred Vianocami som si na stránke vybrala tašku  "I love Paris". Takže vám dnes prinášam na ňu recenziu.


Táto taška má ideálni tvar. Je veľká takže sa do nej všetko zmestí. Je bielo hnedej farby. Spodok tašky je z umelej kože a vrch z hrubšej látky. Vnútro tašky vyplnili modro bielou pásikavou látkou. Pôvodne som si myslela že ma dve „uši“ nakoľko na fotkách to tretie dlhšie „ucho“ nevidíte. Vnútri je ešte malé vrecko na zips kam sa vám zmestia kľúče alebo telefón. 

O taške si môžete prečítať: 

Materiál umelá koža. Dĺžka 25cm. Výška 36cm. Šírka 16cm 

Cena: 12,44€






Môj názor:

Plusy – Ak nosíte veľa vecí zo sebou alebo sa chystáte na výlet je táto taška vhodná. Má peknú farbu a aj kombináciu materiálu. Veľké „ucho“ nie je až také dlhé takže vám taška pri pohybe nebude udierať do nôh a aj kvalita je dobra takže ak dáte nejaké ťažšie veci tak sa vám nepretrhne.

Mínusy – Som skôr typ ktorý do tašky nahádže veľa vecí a na vrh položí peňaženku takže asi jediné mínus pre mňa je zapínanie ktoré je vyhotovené z magnetických gombíkov alebo ako sa to volá, inak žiadnu výhradu nemám.

Ak teda nosíte veľa vecí určite vám túto tašku odporúčam. Mne vyhovuje čo sa materiálu aj veľkostí týka.  Aký štýl kabeliek máte radi vy? Mali ste už možnosť objednávať s tohto portálu?? Budem vďačná za každý komentár.

Facebook/instagram


 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...