24. 2. 2015

Handmade výrobky ;)



Ahoj

Určite veľa z vás má rado ručne vyrábane šperky. Je v tom kus z vás pretože si môžete šperky navrhnúť sami a viete že ste originál. Pre veľa z vás majú možno aj osobní význam. Dnes vám chcem preto predstaviť FB stránku Handmade výrobky.



Na tejto stránke nájdete ručne robené náramky s menom, kľúčenky s menom a detské hrkálky, klipy na dudlíky, stužku s menom do kočiaru a aj shamballa sety. S tejto stránky som dostala 4 produkty. 2 z nich som si navrhla sama. Takže sa môžeme pustiť do toho ;)





Ako prvý vám chcem ukázať náramok s menom.
Zbožňujem fialovú farbu takže voľba bola jasná. Nechcela som ale náramok s mojim menom tak som si zvolila nápis I <3 MOM Ajka. Moja mama sa volá Andrea ale to by bolo moc dlhé. Mama pre mňa veľa znamená, je mi mamou a zároveň najlepšou kamarátkou a mojim vzorom, vďačím jej za veľa veci takže tento náramok má pre mňa neskutočne veľký význam. Od vtedy čo ho mám som ho nedala z ruky dole. Náramok je sťahovací takže si ho môžem nastaviť podľa seba. Na konci je doladení fialovými korálkami.





Ako druhú vec tu mám fialovú kľúčenku. Nie je ani dlhá ani krátka. Na nej mám zase meno Juri. Môj priateľ sa volá Juraj ale tak mu hovorím iba keď ma rozčuľuje :D Juri je skôr také osobnejšie. Na konci kľúčenky je štvorlístok teda šťastie a on je také moje šťastie. Je veľmi tolerantní a počúva ma stále nech hovorím čo chcem :D 





Ako ďalšiu vec tu mám hrkálku. Nakoľko nemám deti (zatiaľ) a nemáme ani malé dieťa v rodine tak som výrobu nechala na pani ktorá to všetko vyrába. Farba je hnedá čo je neutrálna. Nápis na nej je Anjelik, je tam malé srdiečko a roľnička či ako sa to volá. 







A ako poslednú vec tu mám klip na dudlík. Taktiež hnedej farby a s tým istým nápisom. Na jednej strane je sovička a a časť na ktorú pripevníte dudlík a na druhej strane je klip ktorý pripevníte na oblečenie, ale samozrejme to asi všetci moc dobre poznáte.







 Všetky drevené časti sú odolné voči slinám, potu a poškriabaniu. Farby a laky neobsahujú žiadne škodlivé látky (Norma DIN EN 71-3 – Norma na bezpečnosť hračiek). Farby a laky použité na retiazkach sú stále.

Čo hovoríte na výrobky ktoré mám s tejto stránky? Určite ju navštívte ;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...