18. 2. 2015

Nu3tion



Ahoj.

Dnes vám chcem predstaviť stránku Nu3tion




 

Ak cvičíte alebo ste sa rozhodli cvičiť tak možno túto stránku poznáte. Máte na výber s troch kategórií a to TYP PRODUKTU, PODĽA ŠPORTUPODĽA CIEĽA. V týchto kategóriách si môžete vybrať pod kategóriu kde si presne určíte čo potrebujete.
 
Ja som si s tejto stránky vybrala pánske tričko veľkosti M s logom Nu3tion.





O tričku si môžete prečítať: Kvalitné bavlnené tričko nu3tion má vpredu malé logo na srdci a vzadu na chrbte väčšie logo nu3tion. Elegantný dizajn, kvalitný materiál a dobrá potlač.

Farba: biela a čierna

Cena: 5,99€




Samozrejme na stránke majú aj dámske tričko ale na voľný čas mám radšej voľné trička. V prvom rade ma na ňom zaujalo logo ktoré je krásnej modrej farby. Tričko je s príjemného materiálu, krásnej sýtej čiernej farby a príjemný materiál. Po opratí drží tvar a nestráca farbu.

Ak máte radšej voľnejšie tričká určite vám ho odporúčam. Poznáte túto stránku? Ak nie tak vám ju určite odporúčam. Na dnes to bude všetko a v piatok sa môžete tešiť na ďalší článok.

:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...