5. 2. 2015

Tričká s potlačou



Ahoj

Dnes vás chcem zoznámiť s ďalšou slovenskou stránkou na výrobu tričiek. Možno ju už podaktorý poznáte. Jedná sa o stránku Tričká.sk. V prvom rade ma na celej stránke zaujala ich úvodná strana. Je nápaditá a kreatívna.


Na stránke si môžete zvoliť vlastný motív trička, na výber máte s dámskych, pánskych alebo unisex tričiek ďalej máte na výber s košieľ, mikín, námorníckych tričiek alebo tašiek. Ja som dostala zo stránky 30€ kupón na výrobu vlastného trička alebo nejakého tovaru.

Takže by som vám chcela ukázať tovar ktorý mi prišiel.



Ako prvé tu mám čierne tričko s vlastnou potlačou. Zvolila som si unisex tričko, čiernej farby, veľkosť L. Potlač ktorú som si zvolila je Fiat Bravo.







Tričko je s veľmi príjemného materiálu, nežmolkuje, farba je krásna a sýta. K tričku som dostala aj malý návod ako sa o neho starať. 





A ako ďalšie tu mám zelené tričko bez potlače. Taktiež to je unisex tričko, presný názov farby je bottle green, veľkosť M. 






Toto tričko som si jednoducho zamilovala, je skvelé a má dokonalú farbu.

V poslednej dobe som si opäť zamilovala také tmavšie a neutrálne farby ktoré toľko nekričia. Na týchto tričkách sa mi páči to že je to univerzálne tričko takže aj na babách vypadajú dobre. Som s tých typov ktoré sa neradi odhaľujú. A však musíte si dávať pozor na veľkosti. Preto si pri objednávaní radšej pozrite veľkosti a všetko si dobre premerajte aby ste si náhodou neobjednali väčšie alebo menšie.

Poznáte tento e-shop alebo o ňom počujete prvý krát. Určite vám ho odporúčam. Nie je nad originalitu.  Určite sledujte môj instagram. O pár dní sa vám hlásim s ďalším článkom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...