17. 3. 2015

Na maximum



Ahoj

Dnes vám chcem predstaviť eshop na maximum. Tento eshop je zameraní na doplnky pri cvičený ako je keratín, proteín a pod. Samozrejme že tam nájdete aj bio produkty, ochucovadlá a iné.

Ja som s tejto stránky dostala na ochutnávku arašidové maslo a ako ďalšiu vec shaker. Začneme teda maslom :)

 

Nie som moc veľký milovník arašidového masla. Už od malička som ho nejako nemala v láske a to vôbec ani netuším prečo. Dlho som ho ale nejedla tak som si povedala že toto odskúšam. V prvom rade ma zaujalo veľké balenie za prijateľnú cenu. Maslo je naozaj jemné a má celkom prijateľnú chuť, sú tam cítiť len arašidy, nič iné. Ja si ho dávam na wafle a piškóty.  

O masle si môžete prečítať:


Arašidová pasta, ktorú Vám Natural Nutrition ponúka je vyrobená výlučne z nesolených arašidov bez ochucovadiel a konzervantov. Ako je v Natural Nutrition zvykom, ide o čistý, 100% produkt s vynikajúcou chuťou a  vysokým obsahom vitamínov, minerálov a nenasýtených mastných kyselín. Starostlivý výber toho najlepšieho dodávateľa a analytický certifikát sú u nás samozrejmosťou.

Dôvodov obľúbenosti Arašidovej pasty od Natural Nutrition je hneď niekoľko. Fantastická chuť je právom a nie náhodou na prvom mieste. V kombinácii so skvelou roztierateľnosťou a až neuveriteľne širokými možnosťami využitia Vám na 1 kg balenie v kuchyni určite prach sadať nebude.

Okrem klasického použitia na pečenie, dochucovanie sladkých jedál, do ovocných mixov či smoothies sa arašidová pasta hodí a vďaka svojej konzistencii aj ľahko vmieša do jogurtu či tvarohu. Množstvo zákazníkov si ju pochvaľuje ako vynikajúce dochutenie proteínu. Natural Nutrition Vám totiž ponúka čisté proteíny, bez sladidiel a farbív a preto fajnšmekrov poteší okrem množstva príchutí aj táto forma spestrenia proteínu. Stačí pridať lyžicu arašidovej pasty do shakera proteínom a Váš obľúbený proteín tak možno dostane nový rozmer.

Keďže pre Vás chceme len to najlepšie a Vaša spokojnosť je na prvom mieste, ponúkame Vám aj Bio verziu s registrovaným bio certifikátom. 

Zloženie: Pasta z nesolených arašídov, bez prídavných látok a konzervantov

Nutričné hodnoty na 100g: Energia: 2470kJ/590kcal, Bielkoviny: 29g, Sacharidy: 12g, Vláknina: 8,5g, Tuky: 46g 

Alergény: arašidy, môže obsahovať stopy orechov a sezamu
Toto je naozaj jedno s mála arašidových masiel čo mi chutí. Určite vám ho odporúčam.

Cena: 8,50€/1kg







No a teraz k shakeru.

Môžete si o ňom prečítať:

ShakerNatural Nutrition ružový priehľadný

Shaker Natural Nutrition v ružovom priehľadnom prevedení má špeciálne vyvinutý dizajn, ktorý maximalizuje efektívnosť miešania vašich nápojov. Na rozdiel od nekvalitných výrobkov má shaker Warrior výborné tesnenie, takže po uzavretí nedochádza k vyliatiu nápoja.

Shaker má obsah 600 ml a je vyrobený z kvalitného certifikovaného plastu, ktorý spĺňa potravinárske predpisy.

Shaker je vhodné umývať v umývačke riadu, logo je trvácne. Shaker sa kvalitou vyrovná shakerom popredných zahraničných výrobcov športovej výživy.

Cena: 2,99€

Bola som milo prekvapená keď som ho prvý krát vyskúšala. Naozaj má skvelé tesnenie a nič sa z neho nevyleje. Ja ho skôr používam na šťavy ktoré si robím doma. Má aj peknú farbu a to ja moc ružovú nemusím. A myslím si že je aj dosť veľký za tú sumu sa podľa mňa oplatí.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...