2. 3. 2015

Ziaja - Manuka tree



Ahoj

Určite nie som jediná ktorá ma problémy s pleťou. Nehovorím že moja pleť bola vždy ideálna ale na strednej som s ňou nemala až také veľké problémy.




 

Mám 21 rokov trápi ma akné a zmiešaná pleť. Dosť často sa mi stáva že sa mi vyrážky zapália a dosť ma to bolí. Vyskúšala som už skoro všetko od drahých mastičiek až po „babské recepty“. Bola som už pevne rozhodnutá že pôjdem ku kožnej. V tom čase som uzavrela spoluprácu zo značkou Ziaja. Túto značku určíte všetci dobre poznáte. Písala som si s konateľkou firmy ktorá sa ma pýtala na typ pleti a pod. Po pár mailoch mi napísala že už vie čo by mi pomohlo, že o pár dní mi príde balík.
V balíku boli dva produkty a to manuka tree astrigentné pleťové tonikumexfoliačný nočný krém.






Popis: Jemný exfoliačný, hydratačný nočný krém s 3% kyselinou mandľovou.

Hĺbkovo čistiace aktívne zložky:

anti-aknózna, exfoliačná kyselina mandľová
antibakteriálny výťažok z listov stromu manuka
astringentný, upokojujúci glukonát zinku

- Odlupuje odumretú vrstvu pokožky a regeneruje ju bez spôsobenia podráždenia.
- Redukuje prejavy akné.
- Zosvetľuje farebné rozdiely pleti spôsobené slnkom a zápalmi.
- Redukuje čierne bodky a rozšírené póry.
- Hydratuje, zlepšuje pevnosť a pružnosť pokožky.
Hlavnou zložkou je výťažok z listov manuka.
Objem je 50ml.
Tento krém používam denne už asi mesiac a pól. Mne to skôr pripomína niečo medzi krémom a gélom. Ma veľmi jemnú nedráždivú vôňu. Na pleť ho stačí iba trochu, rýchlo sa v strebá. Nemáte pocit takej lepkavej pleti. Ja mám ešte asi zhruba trištvrte balenia. Asi po dvoch týždňoch sa moja pleť zlepšila s čoho som veľmi milo prekvapená. Moja pleť je pružnejšia, akné ustúpilo asi o 75%, nemám začervenanú pleť, dokonca sa mi aj zmenšili jazvy po kiahňach a celá pleť je čistejšia a rozžiarenejšia. 





Popis: Čistí pleť a ukončuje odstraňovanie make-upu.

Redukuje rozšírené póry.
Obsahuje organické kyseliny s jemným exfoliačným účinkom.
Pomáha upokojiť prejavy akné.
Pripravuje pokožku na ďalšiu kozmetickú starostlivosť.
Hlavnou zložkou je výťažok z listov manuka.
Objem je 200ml.
Po pravde make – up som s ním neodličovala takže vám 100% neviem povedať či dobre odličuje. Pleť však vyčistí dobre. Taktiež príjemná vôňa a stačí trochu dať na vatový tampón. A však ak nemáte radi rozprašovače tak vám možno toto balenie nebude vyhovovať.






No a k záveru ak máte problémy s pleťou určite vám tieto produkty odporúčam. Ale ako sa hovorí 100 ľudí 100 chutí. Na dnes to je všetko a v stredu sa vám opäť hlásim :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...