29. 3. 2015

Shelita handmade



Ahoj

Dnes sa budem opäť zaoberať stránkou s handmade výrobkami. Je veľa z vás ktoré majú radi svoj štýl no v obchodoch idú všetky výrobky ako cez kopirák. Už vyše dvoch rokov vyhľadávam stránky a ľudí ktorý sa zaoberajú handmade výrobami šperkov. Nehovorím že si nekúpim v obchode žiaden šperk alebo čo len mám skôr rada tú osobitosť a nápad. Preto vám dnes chcem predstaviť ďalšiu FB stránku a to Shelita hanmade.



Na tejto stránke sú hlavne šperky zo živice, ktoré sa mne osobne veľmi páčia. 

V prvom rade si určite prečítajte popis.

Stručný popis:  Vyroba šperkov, prevažne živicové, aj z Vašej fotky, korálkové šperky a dekorácie servítkovou technikou.

Dôležite informácie:
1. Tovar v albumoch (korálkové náušnice, živicové náušnice, krabičky) je ihneď k dodaniu, väčšinou z každého je iba jeden kus.

2. Ak chcete vlastný motív, vlastnú fotku alebo vlastnú požiadavku na veľkosť náušnice, doba dodania je rôzna, väčšinou 14-21 dní.

3. Kľúčenky, náušnice a prívesky s Vašou vlastnou fotkou robím raz mesačne. Uzávierka objednávok je vždy 15ty deň v mesiaci. Dovtedy je potrebné poslať mi fotku a zadať presný počet kusov.

4. Doba vyhotovenia tovaru s vlastnou fotkou je od 14 do 28dní, takže treba si objednávať v predstihu. Ak niekto potrebuje skôr alebo výnimočne do 14 dní, zvyšujú sa náklady o cca 5e/ objednávku, nie za kus !

5. Doba výroby a dodania je veľkou mierou ovplyvnená aj počtom bižutérnych lôžok na sklade.  

Samozrejme som sa spýtala aj Michaely čo ju k výrobe priviedlo.
 Výrobou živicových šperkov ma inšpirovala osoba, ktorá už živicové šperky vyrábala. Kupovala som si ich od nej, ale nechcela som za ne utrácať kopec peňazí. Preto som si naštudovala návod, prichystala všetko, čo k tomu potrebujem, a učila som sa. Najprv som si zalievala farebné prášky, trblietky a postupne som si začala robiť vlastné motívy, ktoré dávam vyvolávať na kvalitný fotografický papier, aby sa motív pôsobením živice farebne nezmenil.
Vyrábam živicové šperky rôzneho druhu - náramky, náušnice, náhrdelníky, prívesky.. Robím aj Vaše vlastné motívy, obrázky, fotky.
Čo sa týka šperkov, vyrábam aj korálkové náušničky, náramky, sady takýchto šperkov. Na želanie urobím aj shamballa náramky, či písmenkové náramky.



No a tu sú moje šperky :)










Ak máte radi takýto typ šperkov tak vám určite odporúčam sa na túto stránku pozrieť. Môžete si zvoliť vlastný motív a byť originálny. Ja som zo svojich šperkov unesená a hlavne s tých náušníc :) Na stránke sú samozrejme aj rôzne súťaže a akcie. Po prípade si môžete dať vyrobiť aj vlastný set na želanie, ale to už všetko záleží len a len od vás. Určite nezabudnite dať lajk aby vám nič neušlo.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...