20. 4. 2015

Spring Breeze



Ahoj

Určite nie som sama ktorá sa tešila na jar. Je to predsa krásne obdobie, keď všetko kvitne a cez mraky sa začínajú predierať prvé teplé jarné slnečné lúče. Zhadzujeme zo seba zimné bundy, hrubé svetre a meníme ich za jarné trenčkoty a blúzky. Ja osobne zbožňujem jednoduché tričká a košele ktoré môžem oživiť šperkom. Takže keď ma oslovila stránka Womanology z informáciou že predstavujú ich novú jarnú kolekciu šperkov s názvom Spring Breeze bola som nadšená.


 

Jedná sa o jarnú kolekciu s témou slnko, kvety a farby. Keď si pozriete ponuku šperkov tak sami uznáte že je to naozaj krásna, farebná kolekcia. Bolo dosť ťažké si vybrať. No po dlhom zvažovaní som si vybrala dve veci.

Ako prvé tu mám náušniceSpring daisy. Ja ich mám v bielej farbe zo zlatým stredom no na stránke sú už iba v oranžovej.




Popis: Náušnice v tvare kvetinky daisy – sedmokrásky. Hravé, svieže, dievčenské – príjemný dizajn na horúce letné dni. 

Typ šperku: Bižutéria. Neobsahuje olovo, neobsahuje nikel. Napichovacie náušnice s plastovou poistkou. Priemer náušnice približne 2cm.

Cena: 4,90€

Náušnice sú jednoduché s neutrálnou farbou. No svojim tvarom upútajú. Dajú sa ľahko skombinovať a sú vhodné skoro na každú príležitosť od večerného rande až po obed u babičky :)


No a druhú vec som si vybrala náhrdelník Spring Meadow. Je to krásny kúsok takej nude farby. Po nejakom takom jednoduchom, krásnom a zároveň výraznom kúsku som už dlho pátrala. Ideálne sa hodí k jednofarebným šatám, blúzkam a košeliam. 






Popis:  Výrazný kvetinkový náhrdelník zdobený rôznymi motívmi z kamienkov, kryštálov a kovových častí. 

Typ šperku: Bižutéria, zapínanie na karabínku.

Cena: 12,90€

Na náhrdelník som zhruba 2týždne čakala lebo bol hneď vypredaní. Oplatilo sa ale čakať. Už sa teším keď ho niekde vyvetrám :)

Určite sa choďte na stránku pozrieť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...