20. 5. 2015

Prekvapenie :)



Ahoj

Ako som písala v predchádzajúcom článku mám pre vás prekvapenie :)



Kto ma sledujete na instagrame tak ste si mohli  všimnúť že som pridala fotku kníh The Pointless book a Girl Online. Určite už viete tieto knihy vyšli aj v slovenčine pod vydavateľstvom SLOVART. Ja svoje knihy mám a vydavateľstvo SLOVART mi poslalo obe knihy ešte raz a to pre vás :) Giveaway o knihy bude trvať do konca júna aby sa vás stihlo zapojiť čo najviac :)

Výhercovia budú dvaja jeden získa The Pointless book a druhý Girl Online.






No a teraz k podmienkam:


1. Sledujte môj blog cez GFC a do komentára mi napíšte meno pod akým môj blog sledujete, a o ktorú knihu máte záujem. E-mail mi písať nemusíte výhercovia mi budú musieť do týždňa napísať.

2. Ak sledujete blog na FB môžete dať ďalší komentár.

3. Taktiež ak sledujete FB stránku vydavateľstva SLOVART môžete dať ďalší komentár s vašim menom

4. Mať doručovaciu adresu na Slovensku

5. Komentár môžete pridať ak ma sledujete na Instagrame (samozrejme mi napíšte pod akým menom ma tam sledujete)



Takže celkovo môžete dať 4 komentáre :)

Držím vám všetkým palce :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...