19. 7. 2015

Praktické veci :)



Ahoj

Zhruba po 10 dňoch vám prinášam ďalší článok. Viem som nenapraviteľná. Už som si veľ krát povedala že budem pridávať viac článkov, lenže mám novú prácu, teraz zaúčam nové dievča a do toho ťahám dvanástky s tým že ešte hodinu a pol po pracovnej čase čakám na bus. Keď prídem domov tak sa stihnem max tak osprchovať, najesť a nachystať si veci do práce lebo ráno o 5tej zase vstávam. Keď nepridávam na blog tak sa snažím pridávať aspoň na IG ktorý mám verejní. Včera som sa bola po dlhej dobe aspoň zabaviť na Beckovské slávnosti kde mali vystúpenie Horkýže Slíže. Keď som bola mladšia tak to bola moja obľúbená kapela. 


No ale nebudem odbočovať od témy. Dnešní článok je zameraní na nový e-shop ktorý ma oslovil ohľadom spolupráce. E-shop sa volá Žienka.eu , zatiaľ sa ešte len rozbieha takže tam veľa toho nenájdete. No ja som predsa len našla jednu vychitávku ktorá sa hodí každej žene ktorá nosí hádam milión vecí v kabelke a ako na potvoru nikdy nemôže nájsť to čo hľadá keď to potrebuje. Dnes bude teda článok o tomto zelenom organizérovi do kabelky. 





Organizér je veľmi užitočná vec. Má 3 veľké priehradky, s toho sú 2 na zips, ďalej 6 menších vreciek a 2 úplne najmenšie vhodné na žuvačky a pod. Skúšala som do neho dať knihu, zápisník, perá, kozmetiku a drobnosti a všetko sa mi do neho v pohode zmestilo. 

Rozmery sú 28 x 17 x 10cm. Je vyrobený z pevného nylónu.

Cena je 9,60€

Čo si myslíte o takýchto praktických veciach vy? Na dnes sa s vami lúčim užite si krásne počasie. ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...