26. 8. 2015

Nový šperk :)



Ahoj

Dnes vám chcem ukázať môj nový náhrdelník z portálu postovnezdarma.cz. Tento šperk ale nie je typický a bude určený len na jednu príležitosť ročne. O pár dní ideme totiž s priateľom a jeho rodičmi na poľovnícke slávnosti. Takže mi už pol roka dopredu bolo oznamované že by bolo načase si konečne na túto príležitosť kúpiť oblečenie :D Fotky si môžete pozrieť na priateľovej FB stránke, kam dáva všetky fotky z našich výletov. 



No ale k veci. Nakoľko sú to poľovnícke slávnosti tak mi bolo povedané že veci buď zelenej, hnedej alebo bielej farby. Samozrejme som ten typ dievčat ktoré radšej kupujú veci cez internet ale tento krát som si vstúpila do svedomia a nabehla som do obchodov. Zohnala som si zelené nohavice a bielu košeľu bez rukávov ktorá má zlaté gombíky. Priateľ bol spokojní lebo som to zvládla na jednotku. Lenže mne sa to zdalo také nudné. Keďže spolupracujem už dlhšiu dobu s portálom postovnezdarma tak som sa rozhodla že sa popozerám ešte na ňom. Na začiatku roka som sa dočítala že moje znamenie je tento rok znamenie jeleňa tak bolo rozhodnuté.  Asi po 20min som našla to čo som hľadala.  Úplne dokonalý náhrdelník s jeleňom ktorý môj outfit „rozbije“ :D Samozrejme celkový outfit už aj s účesom a líčením uvidíte na mojom instagrame





O náhrdelníku si môžete prečítať: Máte rada netradiční šperky? Pokiaľ áno, v tom prípade si poriaďte  tento náhrdelník s veľkým príveskom jeleňa. Náhrdelník je v zlatej farbe a nikto ho neprehliadne.

Vlastnosti:
Materiál: bižutérni kov
Váha: 40 g
Dĺžka náhrdelníku: 75 cm
Rozmery prívesku: 10 x 7,5 cm

No čo na neho poviete? Nie je dokonalí? Som z neho nadšená a strašne sa mi páči;) Vy si užite posledné dni prázdnin no a tešte sa na ďalší článok :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...