31. 8. 2015

sluchátka :)



Ahoj

Už dlhšiu dobu vám chcem napísať článok o ďalšej veci z portálu postovnezdarma.cz. Neviem či sa toto stáva len mne alebo aj vám ostatným no ale k veci. Zo stránky som si vybrala tieto sluchátka. Hrali celkom fajn, žiadne dunenie alebo čo. Lenže po pár dňoch mi prestali hrať na telefóne a išli len na notebook. Keďže počúvam hudbu hlavne po ceste do práce a z práce tak je samozrejme že potrebujem funkčné sluchátka, keďže tieto nešli tak som ich vyložila z tašky. Po pár dňoch sme šli líčit no a ja som ich niekam dala a nemôžem ich nájsť. Samozrejme ako na potvoru nemám ani jednu fotku tak vám sem dám aspoň fotku zo stránky a dodatočne hodím originál fotku sluchátok (keď ich nájdem) na môj IG.
 

Prišli mi sluchátka červenej farby. Čo mi nerobí problém. Ako som písala vyššie kvalita fajn no po pár dňoch mi prestali hrať na telefóne a išli len na notebooku.  Hrali dobre, síce som mala zo začiatku problém si na ne zvyknúť ale po pár dňoch to bolo dobré. 

Popis: Kvalitné sluchátka v atraktívnych farbách s plochým káblom. Za nízku cenu dostanete naozaj skvelý zvuk.

Vlastnosti:  
Impedancie: 32 ohmu
Citlivosť: 116db
Frekvenční rozsah: 18 – 20000 Hz
Konektor: 3,5mm audio jack
Farba: modrá, fialová, čierna, červená 





Určite nezabúdajte sledovať môj IG. Stalo sa aj vám že ste niečo niekam dali a potom ste to nenašli? Užite si posledný deň prázdnin ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...