15. 9. 2015

Recenzia: Anna Toodová - After Bozk



Ahoj

Opäť sa vám hlásim. Tento krát to bude recenzia na ďalšiu knihu a to konkrétne Anna Toodová After bozk. Určite ste si ju už všimli. Je v každom kníhkupectve a taktiež aj na stránkach kníhkupectiev ako bestseller. No a aký mám názor na knihu ja? To sa dočítate v tomto článku ;)

 

A vtedy sa do môjho srdca vkradol on...
Žiadne univerzitné prípravné kurzy ani prednášky pre mládeže ma nemohli pripraviť na to, ako Hardin od prvého stretnutia zásadne zmení môj život. Šialené tínedžerské filmy s absurdnou zápletkou sa rýchlo stali mojou každodennou realitou. Keby som vedela, kam to povedie, konala by som inak? Nie som si istá. Rada by som na túto otázku odpovedala priamo, ale nejde to. Občas som taká vďačná a doslova sa strácam vo vášnivých okamihoch, mám zastretý výhľad a vidím len jeho. Inokedy zasa myslím na bolesť, čo mi spôsobil, na jazvu, čo mi zostala, keď som prišla o časť svojej identity, a na chaotické okamihy, keď som mala pocit, akoby sa svet otočil hore nohami, a odpoveď už nie je taká jasná ako kedysi.
Jediná istota je, že môj život a srdce už nikdy nebudú, ako boli. Určite nie po tom, čo do nich vtrhol Hardin.





Po pravde o knihe som prvý krát počula keď ju dalo vydavateľstvo YOLI na svoju FB stránku. Tessa, dievča z malého mesta. Ktoré má skvelé známky, poslúcha na slovo svoju matku a má ideálneho priateľa. Hardin, nespútaný „divoch“ ktorému sú pravidlá ukradnuté, dostane každé dievča na ktoré si ukáže, typický vysokoškolák. Od začiatku bolo jasné že sa títo dvaja dajú dokopy. Všetko zrazu vypadá také ideálne. Tessa je ten typ mladej naivnej ženy ktorá sa prvý krát poriadne zamiluje. Odrazu je jej všetko jedno. Názor druhých ju prestal zaujímať a verí v to že sa jej Hardina podarilo zmeniť. A však dostane osudovú ranu ktorá jej otvorí oči.

Kniha je napísaná zaujímavo. Síce má vyše 500strán, ale pri jej čítaní si to ani neuvedomíte. Niektoré situácie sú však predvídateľné a vyšperkované. Všetko ide tak jednoducho a hladko. Chápem že autorka sa to snažila všetko premyslieť do detailov ale príde mi že v tejto knihe sa život vysokoškoláka berie ako „brnkačka“.  Premyslela však dobre koniec. Túto knihu beriem ako také oddychové čítanie na chladné večeri. Kniha sa mi páčila až teda na niektoré situácie.
A aký máte názor na ňu vy?
Užite si dnešné voľno ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...