2. 10. 2015

Jana Šulková – Silnejšia ako osud

Ahoj


Pred mesiacom mi prišla z vydavateľstva Motýľ knižka od autorky Janky Šulkovej – Silnejšia ako osud. Je to v poradí už druhá Jankina kniha.  A ja vám dnes na ňu prinášam recenziu J


Vydavateľstvo: Motýľ
Rok vydania: 2015
Počet strán:  272 strán
Väzba: pevná
Obsah:  Kým dýcham, dúfam v šťastný koniec

Lara má takmer všetko. Práve začala študovať na výške, má skvelých priateľov a záľubu, ktorú jej mnohí závidia. Skoro všetok voľný čas trávi na ranči, kde je ako doma. V jedno popoludnie, keď sa chystá vysadnúť na svojho obľúbeného žrebca, vrazí do akéhosi mladíka. Vtedy ešte netuší, že do jej rutinného života vstúpil milovaný človek, ktorého bude musieť čoskoro opustiť. Ani to, že to bude také ťažké...
Ale prečo? Čo sa stane v jej živote? Proti čomu bude musieť zo všetkých síl bojovať? A zvládne to vôbec? Podarí sa jej byť tou, ktorá bude silnejšia ako osud?
Lara urobí ťažké rozhodnutie, a hoci riskuje veľa, nevzdá sa. Stále verí, že práve ona bude dosť silná a premôže všetko. Dokonca i osud...

„V prvom ročníku na výške nás zaujímajú iba trampoty so školou, láska, móda a na akú diskotéku večer ísť. To bol aj môj prípad, kým neprišla rana pod pás.
Práve vo chvíli, keď som to najmenej čakala, ma zasiahla láska. Spaľujúca, rýchla, divoká a nečakaná. Začala som si plánovať život, myslieť na budúcnosť... No prišli problémy. Taký je osud a ja nemám na výber, iba sa s ním popasovať najlepšie, ako viem – a byť silná. Silnejšia ako osud. „

Možno to nebolo o šťastnom konci, možno to bolo o príbehu...

Ďalšia skvelá knižka z pera mladej slovenskej autorky. Od začiatku som hltala každé jedno slovo, riadok, odsek. Kniha je skvelo napísaná a hlavne pútavo. Príbeh je o mladej Lare ktorá má takmer všetko. Skvelú rodinu, kamarátov, svoju záľubu. V jeden deň spozná na ranči Daniela. Namysleného mladého chalana. Ako sa časom bližšie spoznávajú zo dňa na deň sa do seba zamilujú a začnú tvoriť pár. Lara začína premýšľať nad ich spoločnou budúcnosťou. Krátko po dvadsiatich narodeninách však zo dňa na deň dostane ranu pod pás od osudu. Rozhodne sa tomu čeliť po svojom. Odíde z domu, opustí Daniela, svoju rodinu a priateľov. O svojom osude však poviem dlhoročnému kamarátovi Jožovi ktorý pri nej po celý čas stojí, pomáha jej a motivuje ju ísť ďalej.  Po čase sa však rozhodne dať do poriadku všetky vzťahy a svojim najbližším o všetkom povedať. Stále bojuje zo všetkých síl a dokazuje osudu že je silnejšia ako on.

Kniha vás núti sa zamyslieť nad vašim životom. Aj keď je príbeh fiktívny tak vás chytí za srdce. Uvedomíte si že život máte len jeden a preto si ho musíte vážiť. Prečítala som strašne veľa kníh a fakt len pár z nich sa stalo mojou srdcovkou s tým že sa k ním vrátim a opäť si rada prečítam a môžem povedať že táto kniha patrí k nim.

Čítali ste ju? Aký máte na ňu názor? Budem rada za vaše odpovede J
Užite si krásny víkend ;)
Pá  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...