4. 11. 2015

Avon haul


Ahoj


Na blogu nebol už strašne dlho žiaden haul. A dôvod? Ja nakupujem počas celého mesiaca a nakupujem veľa. Som taký shopaholik ale už to zmierňujem :D Pomaly prechádzam do spotrebného režimu a dokupujem len to čo ma naozaj chýba. Dnes vám prinášam ale Avon haul. Ukážem vám veci ktoré som si objednala v 15 kampani. A zároveň sa zo mňa stala Avon lady :D Hold som závislá na kozmetike :D No ale prejdime k nákupu.


Ako prvú vec tu mám ceruzku na oči Color Trend odtieň White.

Popis: Ceruzka na oči pre zvýraznenie jemnou farbou. Zvýrazňuje tvar očí, nerozmazáva sa. Zloženie má jemnú štruktúru, ktorá zabezpečuje príjemné nanášanie. Vytvára línie bez namáhania očných viečok.


Blíži sa zima tak ju aspoň využijem. Je to klasická mäkká ceruzka, bielej farby ktorá sa hodí aj ako linka alebo farba pod obočie lebo je ľahko roztierateľná.  

Cena len 1,90€ a pri mojom míňaní ceruziek mi vydrží fakt  dlho.

Ako druhú vec tu mám Povzbudzujúci pleťový peeling s bielym čajom Planet Spa.
Popis: Odstraňuje odumreté pleťové bunky a nečistoty. Čistý póry, osviežuje a povzbudzuje mdlú pleť. Vďaka nemu je pleť svieža, hladká a okamžite žiarivá. Zloženie obsahuje výťažok z bieleho čaju, ktorý známy svojimi antioxidačnými vlastnosťami, chráni pleť pred škodlivým ovzduším a spôsobuje, že vyzerá mladistvo a zdravo. Poskytuje hĺbkové čistenie, pomáha odstrániť nečistoty a zanecháva pleť sviežejšiu, hladšiu a žiarivejšiu. Na všetky typy pleti.



Kto ma sleduje na instagrame tak vie že z tejto rady mám pleťový gél ktorý si neviem vynachváliť. Vôňa je dokonalá, nie je to taký klasický gélový peeling. Zrniečka sú také hrubšie a ak bude taký ako gél tak to je must have tohto roka pre mňa.

Cena 2,90€ za 75ml.

No a samozrejme že som si musela dokúpiť aj čistiaci gél nakoľko sa mi míňal.

Popis:  Penový čistiaci gél hĺbkovo čistí pleť, znižuje viditeľnosť pórov a odstraňuje líčenie. Biely čaj je známy svojim antioxidačnými účinkami, pomáha bojovať proti voľným radikálom a zanecháva pokožku mladistvú a zdravo vyzerajúcu. 


Tento gél jednoducho milujem. Prvé balenie už budem mať minuté tak som si musela kúpiť druhé. Je to jednoducho must have za rok 2015 pre mňa.

Cena 2,90€ za 150ml no nekúp to.

Nakoľko som pomaly celý deň na nohách tak som si zaobstarala Upokojujúci kúpeľ na chodidlá s granátovým jablkom a čokoládou.

Popis: Upokojuje boľavé chodidlá, čistí a osviežuje, zanecháva chodidlá uvoľnené a revitalizované. 


V katalógu ma zaujala hlavne vôňa je naozaj dokonalá.

Cena 1,90€ za 100ml takže za pokus to stojí.

Už dlhšiu dobu som si chcela zaobstarať fixačný sprej tak som si objednala z avonu.

Popis: Ultra ľahký sprej pre dlhotrvácny efekt líčenia. Pomáha zafixovať líčenie na mieste. Po zaschnutí je neviditeľný. Na pleti sa rovnomerne rozptýli. Je ľahký a nezaťažuje. 


Skúšala som ho len tak na pleť a nemôžem si pomôcť ale cítim alkohol. No ale dám mu šancu ak bude robiť to čo má tak s tým nemám problém.

Cena 4,50€ za 125ml.

Toto bolo všetko z vecí ktoré som si objednala. A ako nová Avon lady som za prvú objednávku v určitej hodnote dostala 2 výrobky.

Ako prvú vec som dostala špirálu Avon super shock v odtieni Black.

Popis: Revolučná, extra zhusťujúca špirála pre úžasné zvýraznenie očí. Až 12krát väčší objem v jednom kroku bez zhlukovania farby. Okamžite zhusťuje riasy. Rovnomerne sa nanáša. Oddeľuje a zvýrazňuje riasy. Pokrýva ich výraznou farbou. Umelá kefka udrží maximálne množstvo farby a dokonale riasy rozčesáva. 



Osobne nemám problém z umelou kefkou. Už som mala z avonu takúto podobnú špirálu a bola som s ňou spokojná. Uvidíme či aj na túto budem mať tento istý názor.

Cena 3,90 za 10ml.

No a druhú vec tu mám krém Nutraeffects hydratačná línia.

Popis: Hydratačná línia s výťažkami z chia semienok a komplexom active seeds. Bohatý zdroj vzácnych Omega 3 a 6 mastných kyselín, antioxidantov a vitamínov. Poskytuje pleti 24hodinovú hydratáciu a výživné látky, čím obnovuje jej krásny a zdravá vzhľad.


Nakoľko sa blíži zima a pleť bude dosť trpieť tak si myslím že na toto obdobie bude fajn. Keď miniem krém ktorý používam teraz tak sa vrhnem na tento.

Zaujímal by ma váš názor na kozmetiku avon. Ja osobne nakupujem túto značku už dlho a až na pár výnimiek som s ňou spokojná. Na blog by som chcela opäť vrátiť nákupov a spotrebovacie články. Hádam sa mi to podarí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...