9. 11. 2015

Stojan na náušnice :)

Ahoj


Dnešní článok bude ďalšia recenzia. Tento krát vám chcem ukázať môjho nového pomocníka zo stránky postovnezdarma.cz. Určite sa aj vám neraz stalo že sa vám jedna z náušníc zakotúľala niekam a vy ste ju nevedeli nájsť. Preto som sa rozhodla že si zaobstarám tento stojan, aby som mala vo svojich náušniciach poriadok.


Popis:  Držiak na 36 párov náušníc je vhodný nielen na dokonalé usporiadanie vašich šperkov, ale tiež ako výstava náušníc, ak ich napr. vyrábate a predávate.

Materiál: plast

Rozmery: 13,7 x 5,3 x 8,8 cm


Pop pravde trochu som sa bála kým mi prišiel. Predsa len je to plast a taká dlhá cesta. Ale dostal sa ku mne v poriadku. Nemám na ňom však všetky náušnice lebo takých obyčajných „peciek“ mám len pár ale takto ich mám aspoň po kope. A dokázala som si to tak rozdeliť aby sa mi tam zmestili aj moje obľúbené 3 páry visiacich náušníc. Takto ich mám aspoň po kope. A budem sa čo chvíľa sťahovať tak si pomáli začínam kupovať výbavu do môjho kozmeticko neviem akého kútiku ktorý mi priateľ sľúbil. A bude to jednoduchšie nakúpiť teraz a prísť s tým ako počúvať aj toto si musíš kupovať? Ach ty chlapi :D

A čo vy máte takéto drobnosti nakúpene?? Ak nie odporúčam vám pozrieť na stránku J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...