20. 11. 2015

Ziaja - Šampón z radu MED

Ahoj


Dnešný článok bude opäť recenzia. Tentokrát to bude produkt od firmy Ziaja a to konkrétne o šampóne proti vypadávaniu vlasov



Nestrácajte hlavu ani vlasy...
Výrazne vám ubúda z vlasov? Vyskúšajte šampón z línie MED, ktorý bol špeciálne vyvinutý proti vypadávaniu vlasov. Obsahuje proteíny z bieleho vlčieho bôbu, výťažok z mäty a provitamín B5. Hlavná zložka, bieli vlčí bôb, preukázateľne účinne spomaľuje 5-alfa reduktázu – enzým, ktorý premieňa mužský pohlavný hormón testosterón na jeho aktívnejšiu formu – dihydrotestosterón (DHT). Zároveň stimuluje činnosť buniek, ktoré sú zodpovedné za rast vlasov. Zlepšuje ich kondíciu a odolnosť voči poškodeniu. Ziaja MED posilňujúci šampón je vhodný na vlasy zničené častými kaderníckymi procedúrami, na mastné vlasy, pre ženy po pôrode a v období menopauzy a osoby v počiatočnom štádiu plešivosti. Používať ho môžu už aj tínedžeri od 14rokov.

Objem: 300ml


Keďže som si dosť často za posledné roky farbila vlasy tak sa to na nich aj podpísalo. Začala som mať rozštiepené končeky, dosť mi začali padať a aj mastiť sa.  Vyskúšala som strašne veľa šampónov no bezvýznamne. Začalo sa to len a len zhoršovať. Hneď ako sa mi dostal do rúk tento šampón som ho začala testovať. Už po prvom týždni začali byť moje vlasy viditeľne zdravšie a krajšie. Šampónu stačilo na vlasy naozaj len málo pretože dosť penil. Po cca asi mesiaci sa mi začali vlasy opäť mastiť a bolo to ešte horšie. Šampón som teda odložila a vymenila ho za klasický žihľavový. No po 2 mesiacoch som sa rozhodla opäť vyskúšať šampón od Ziaji a na počudovanie až do vypotrebovania obsahu som už s ním žiadne problémy nemala. Vlasy boli krásne jemné, hladké, nemastili sa a aj prestali vypadávať síce nie úplne ale o 75% menej. Bola som s ním nesmierne spokojná. Čiže ak by sa opäť objavil v ponuke môžem vám ho len odporučiť J

O pár dní sa vám opäť prihlásim ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...