23. 12. 2015

Vianočný TAG :)


Ahoj.


Určite nie som jediná ktorá sa teší na Vianoce. Viem v obchodoch boli Vianoce už dosť skoro ale to nič nemení na tom že mám tento sviatok rada. Ako malá som sa vždy tešila na darčeky ako každé dieťa. No čím som staršia tým to beriem inak. Samozrejme teším sa aj na darčeky ale nie je nad to byť zo svojimi blízkymi a prežívať tieto sviatky v pokoji. Aspoň raz za rok sa všetci uzmieria a sú vďační za to. No ale aby som nebola nostalgická tak som pre vás pripravila Vianočný TAG. ;)



Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?
Asi koncom októbra. Viem je to skoro ale zhruba v tomto čase začínam premýšľať nad vianočnými darčekmi a čo všetko chcem za 2 mesiace stihnúť, nakoľko mám dosť časovo zaberajúcu prácu.

Máš adventný kalendár?
Po pravde hej mám :D Tento rok mi priateľ kúpil mimonský adventný kalendár :D Hold milujem mimonov :D

Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Tak asi klasika Popoluška, Sám doma, Zázrak na 39 ulici ale hlavne celoročne a to si teraz nerobím srandu pozerám Vianočnú koledu. Je to moja srdcovka a aj vianočné časti Glee.

Máš nejaké vtipné vianočné príhody?
Asi ani nie.

Aký je tvoj typický vianočný deň?
Asi ako každý ráno vstanem, idem do kúpeľne, niečo pomôžem doma poprípade idem k babke. Pozerám filmy a rozprávky. No a my nevečeriame každý rok v rovnakom čase nakoľko mama pracuje aj na Vianoce, tak buď o piatej alebo siedmej si sadáme k prestretému stolu, samozrejme predtým sa idem namaľovať a prezliecť. Po večeri ideme rozbaľovať darčeky. Večer ideme ešte k babke a dedkovi popriať pekné Vianoce, tam si posedíme a ideme domov. Potom sa už len odmaľujem, dám do pyžama, zaleziem pod perinu a volám s priateľom  J

Čo večeriate na Vianoce?
Najskôr oplátku s medom, my mávame rybaciu polievku čo je asi dosť netypické a klasika rybie kocky. No a to by som nebola ja ale vždy mám ešte u babky odložení kúsok kapra :D

Máte nejaké vianočné tradície?
Jedine asi že celý deň nejeme (chápete zlate prasa :D).

Aké sú tvoje obľúbené vianočné pesničky?
Tak Last Christmas, All I want to christmas, Peter Nagy – Vianoce, Habera, Gott a Dvorský – Svet lásku má, Každý deň budú vraj Vianoce, Vianočný karol a je ich ešte veľa.

Aký naj vianočný darček si dostala?
Každý môj vianočný darček je naj, pretože je od ľudí ktorých milujem.

Živý alebo umelý stromček?
Nakoľko bývame v malom byte tak máme každý rok umelý stromček.

To je všetko z dnešného tagu. Želám vám krásne vianočné sviatky a hlavne aby ste ich prežili v kruhu najbližších.
Pá <3

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...