19. 3. 2016

Môj typ na dnes: Balíková preprava


Ahoj


Dnešní článok bude tak trochu iný ako ostatné. Jedná sa o doručovanie balíkov. Každý z nás si aspoň raz niečo objedná a tu nastane dilema. Ako si nechať balíček doručiť? No a o tom som sa Vám dnes rozhodla napísať.



Keďže sa idem o cca 2 týždne sťahovať, tak sme s priateľom začali zháňať nábytok a všetko ostatné. Nábytok sme boli kupovať v Decodome a tam som si všimla výšku dopravy. Čím vyššia cena nákupu, tým vyššia cena dopravy. Keďže je predajňa v Topoľčanoch tak sme to s priateľom vyriešili inak. Ako ďalšiu vec sme zháňali chladničku. Jednu peknú a hlavne veľkú sme našli v Okey elektro. Cena nebola síce najnižšia v predajni ale radšej sme pozreli ešte na ich stránku a tam bola o cca 50€ lacnejšia. Takže samozrejme voľba padla na internetovú stránku. Chladničku sme objednali a už len čakali na doručenie. Všetko išlo tak ako malo až do chvíle kým volal kuriér že už je na ceste. Priateľ teda išiel do nášho bytu počkať. Hneď po doručení mi priateľ volal celý nahnevaný. Prvá vec ktorá ma zarazila bol prístup kuriéra. Žiadne slušné chovanie ani nič. Priateľ sa ho pýta či mu to pomôže vyniesť hore, bývame totiž na prvom poschodí. Za čo som ja vďačná. No ale vrátime sa k téme. Vraj za vynesenie do bytu je príplatok 20€. Dobre tak sme to nechali tak do bytu by sme si to vyniesli. No aspoň to pomohol priateľovi vyniesť za dvere. Pred vchodom máme pár schodov. Z neochotou mu to teda pomohol vyniesť za hlavný vchod, aj okolo toho mal kopu rečí. Priateľovi od začiatku tykal čo je podľa mňa pri práci z ľuďmi neetické. Sama pracujem v podobnom odvetví a nedovolím si tykať ani mladším zákazníkom a zákazníčkam. Nie je to v našom pracovnom kódexe kde máme určité body ktoré musíme plniť. No okrem toho tykania bol aj dosť hrubí, hrešil a s neochotou ju vyniesol za vchod aj to so slovami že keby mu nepomohol tak by sa mohol ísť na neho sťažovať. Čiže toto bola úplne hrozná skúsenosť s takýmto doručovaním. No a teraz vám predstavím aj dobrú skúsenosť. Moja babka má cukrovku, už ju má strašne dlho. Preto si musí merať cukor cez špeciálny pristroj. Pichne sa so špeciálnym perom do prstu a naberie si kvapku krvi na špeciálny papierik, ktorý potom dá do merača. Lenže v Piešťanoch je problém tieto papieriky zohnať. Súrne sme ich potrebovali zohnať tak sme ich museli objednať cez internet. Keďže pracujem v Piešťanoch tak som si zadala dopravu parcelshopy kde som si zadala odberné miesto predajňu MAMULIENKA ktorá sa nachádza v Priory. Doba dodajú aj celková komunikácia ma milo prekvapila. Hneď v deň objednávky mi prišla sms že tovar bol odovzdaní kurierovy. No a na druhý deň som mala tovar na predajni. Bola som milo prekvapená. Cena dopravy bola taktiež veľmi nízka. Takže som opätovne využila  parcelshopy pri objednávke spreju optimun na posilnenie imunity zo stránky Monsea. Objednávala som ich v piatok s tým že som počítala dobu dodajú v pondelok. A na moje veľké prekvapenie mi už v sobotu prišla správa že si môžem moju objednávku vyzdvihnúť na určenom odbernom mieste. Parcelshopy má aj sobotné doručovanie balíkov. Takže určite aj do budúcna keď budem  niečo objednávať a bude tam možnosť doručenia cez parcelshopy tak si zadám práve túto možnosť.

Dúfam že sa vám môj typ do budúcna poslúži. Môžete sa tešiť aj na články zo sťahovania a možno aj nejaké krátke videá tak určíte odoberajte môj INSTAGRAM a aj FB stránku blogu J
Na dnes sa s vami lúčim J Užite si víkend a zajtrajší prvý jarný deň J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...