8. 3. 2016

Scrapdesign


Ahoj dnes vám chcem predstaviť opäť skvelá FB stránku s handmade výrobkami. Tento krát sa jedná o stránku zo scrapdesignom. Určite ste sa už s týmto stretli. Keď som túto milú slečnu oslovila tak mi z radosťou vybrala 3 svoje výrobky a to konkrétne 2 krásne veľkonočné pohľadnice a jednu narodeninovú. 



O Romane si môžete na sashe.sk prečítať:
„Milujem knihy, zápisníky a albumy, do ktorých človek môže niečo zaznamenať, či už sú to myšlienky alebo fotografie. Zamilovala som sa do techniky scrapbookingu a preto vyrábam rôzne druhy albumov  a výrobkov z papiera. Sú to hlavne svadobné albumy na svadbu, rodinné albumy, albumy pre dieťatko alebo len tak pre radosť blízkym alebo kamarátom. Takisto vytváram pohľadnice, gratulačné obálky na peniaze, na narodeniny, meniny, výročie svadby, narodenie dieťatka, rozlúčku so slobodou alebo na akúkoľvek príležitosť. Používam aj personalizovanie pohľadníc a iných výrobkov, do ktorých môžem vložiť obrázky typické pre obdarovanú osôb alebo fotografiu, či venovanie podľa  Vašich predstáv.“


Na všetkých výrobkoch je vedieť že to robí z láskou. Pohľadnice sú krásne a prepracované. Na jéj FB stránke nájdete okrem krásnych výrobkov aj veľa inšpirácie. No a teraz k mojim výrobkom. Kamarátka mala prednedávnom narodeniny a chcela som pre ňu špeciálnu pohľadnicu predsa mi je ako sestra. Tak som jej dala túto krásnu pohľadnicu ktorá zožala úspech, mala krásny text a celá bola krásna.





No a ostali mi ešte tieto dve krásne veľkonočné pohľadnice. Chcela som ich poslať tento rok lenže do veľkej noci ešte nebudem asi presťahovaná tak si ich asi ešte odložím na budúci rok ale určite ich využijem. Ak zháňate niečo špeciálne či už na svadbu, narodenie dieťaťa tak vám odporúčam sa pozrieť na túto stránku.




Na dnes sa s vami lúčim J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...