7. 6. 2016

Plastová fľaška


Ahojte moji pekný J


Už strašne dlho nevyšiel článok a po pravde mala som na to osobné dôvody. To tu ale nechcem rozpitvávať. Po strašne dlhej dobe vydávam recenziu na produkt zo stránky postovnezdarma.cz. Jedná sa o plastovú fľašu.



Vlastnosti:

Materiál: plast
Výška: 20cm
Kapacita: 450ml
Farba: produkt je posielaní v náhodnej farbe.

Skvelá fľaška na Váš obľúbený nápoj. Fľašku využijete do práce, do školy či na výlet.

Cena: 8,66€
V prvom rade ma na fľaške zaujal design. Pripomína mi to staré fľašky na mlieko vo filmoch. Fľaška je veľmi ľahká, takže ak v nej nič nemáte ani necítite že ju nesiete. Svojou veľkosťou nezaberá ani moc miesta v kabelke a páči sa mi ako je doplnená šnúrkou. V prvom momente ma napadlo že môže tiecť pri prevrátení sa ale opak je pravdou. Má veľmi dobré tesnenie takže aj keby sa Vám v taške prevráti nič sa z nej nevyleje. Za seba vám ju môžem len odporučiť.

Dúfam že sa Vám táto krátka recenzia páčila. Budem rada ak ostanete verní môjmu blogu J
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...