28. 6. 2016

Zoštíhlujúci pás

Ahoj


Dnes vám prinášam ďalší článok a tentokrát na zoštíhľujúci pás zo stránky postovnezdarma.cz. Pás sa mi celkom pozdával, nakoľko som aj pribrala tak prečo ho nevyskúšať.



O produkte si môžete prečítať: Tento zoštíhľujúci pás neoprénový pás Vám pomôže pri ceste k získaniu skvelého tela do plaviek. Pás môžete nosiť pod každým oblečením. Vďaka svojmu materiálu pás zaisťuje tepelnú izoláciu, všetko vytvorené teplo sa tak sústredí na oblasť brucha. Dochádza k silnejšiemu poteniu a rýchlejšiemu ubúdaniu centimetrov. Vhodné pre formovanie a spevnenie brucha.

                                                            foto postovnezdarma.cz

Vlastnosti:
Materiál: neoprén
Farba: čierna

Veľkosti:
2 pás: 60 – 68 cm
3 pás: 69 – 73 cm
4 pás: 73 – 82 cm
5 pás: 83 – 85 cm
6 pás: 86 – 90 cm

Pás už pár dni nosím a vážne sa pod ním viac potím, aj keď práve nič nerobím. Materiál je celkom dobrý a pod tričkom nie je vidieť. Ďalšou z výhod je aj pokrytie chrbta takže ho mám pekne v teple. Zatiaľ som  nepostrehla rozdiel lebo ho mám predsa len pár dní. Určite sa s vami podelím v ďalšom článku ktorý plánujem, ale nebudem radšej predbiehať.

Želám vám krásny deň. Pá J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...