30. 8. 2016

Profesionálna hubka na make up


Ahoj


Dnešní článok bude opäť recenzia na produkt zo stránkypostovnezdarma.cz. Jedná sa o hubku na make up. Keďže to je teraz taký veľký boom tak som sa rozhodla že ju vyskúšam aj ja. No a o mojich pocitoch z tejto malej hubky sa dozviete nižšie.



O hubke si môžete prečítať:
Táto praktická vychitávka na nanášanie make upu Vám uľahči dennú rutinu líčenia. Okrem klasického make upu môžete hubkou nanášať aj korektor alebo rozjasnovač. Prípravok môžete najskôr naniesť na zápästie alebo rovno na hubku.

Materiál: hubka
Rozmery: 6 x 4cm
Tvar: kvapka alebo valec

Balenie obsahuje 1hubku

Cena: 2,23€

Ja osobne som typ človeka ktorý si nanáša make up prstami. Ľahšie si ho tak dokážem zapracovať. Ale čo sa korektoru týka tak som odskúšala hubku a neviem si ju vynachváliť. Ja som si vybrala valec a som s ním spokojná. Dobre sa drží a tým pádom je aj manipulácia ľahká. Dosť ho teraz využívam pri líčení a určite zaujme čestné miesto na mojom kozmetickom stolíku. Za seba Vám ho môžem určite odporučiť. 


Dúfam že sa Vám článok páčil a nezabudnite sa prihlásit do GIVEAWAY o tajný kozmetický balíček :)
Majte sa krásne. Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...