25. 8. 2016

Project: Life is a change + Giveaway

Ahoj


Opäť prichádza ďalšia veľká zmena. Kto z Vás ma sleduje na IG tak určite vie že sme si s priateľom kúpili v Topoľčanoch byt. S pomocou rodičov si ho prerábame, lenže pokiaľ mám prácu v Piešťanoch tak je sťahovanie dosť nereálne keďže by to bola hodina cesty tam, hodina späť plus cestovné. Bola by som unavená a k tomu by som nič nestíhala. Tak som zaťala zuby a zavolala som vedúcemu pobočky v Topoľčanoch, vysvetlila som mu čo je vo veci a pozval ma hneď nasledujúci deň na pohovor. Po osobnom stretnutí sme sa dohodli a oficiálne 1.10 nastupujem na pobočku do Topoľčian. Ostáva mi teda posledný mesiac môjho „starého“ života. Za ten mesiac musíme dorobiť byt, musím sa hlavne rozlúčiť s mojim ženským kolektívom kde som bola roka aj 3mesiace a ktorý mi bude strašne chýbať no a posledný mesiac u mojich rodičov. Ako správny stresujúci človek ktorý má pocit že nikdy nič nestíha som si spísala zoznam vecí ktoré musím stihnúť a ktoré si potrebujem dokúpiť, ďalej mám napísaní zoznam článkov ktoré chcem dopísať. Určite už nechcem blog zanedbávať a chcem spustiť aj nové rubriky, keďže už budem mať vlastné miestečko. Na jednej strane mám obavy že nič nepostíham a na druhej som zase šťastná že všetkým dokážem že všetko zvládnem. 




Preto som sa rozhodla vám aj spraviť sériu článkov o sťahovaní a potom samozrejme aj skladovanie kozmetiky a obľúbené miesta v Topoľčanoch.  A keďže sa mi tak skvelo zadarilo tak som sa rozhodla spraviť pre vás mojich milovaných čitateľov Giveaway. A o čo budete súťažiť? Bude to balíček s kozmetikou, doplnkami a kde hlavnou cenou bude Školský motivačný diár za ktorý ďakujem stránke I Can Academy. Samozrejme bude čisto nový lebo ja ten svoj z ruky nedám.


V balíčku sa bude ešte nachádzať:

                                                               Tel. sprej z avonu vôňa lalie a gardenie.

                                                     Drobné náušničky.

                                                        Špongia na make up a gumička.

                                                                 Rúž avon colortrend  v odtieni Pink Holiday.

                                                            Make up avon clearskin v odt Fair

                                                                Špirála avon colortrend Boost It! Black
A ako bonus výherca nájde v balíčku aj malé prekvapenie :)
Pravidlá: Giveaway bude trvať do 15.9 kedy vyžrebujem výhercu.

Sledujte môj blog cez GFC a do komentára napíšte meno pod akým ho sledujete a mail kam vás budem kontaktovať.

Doplňujúce komentáre
Ďalší komentár môžete dať ak máte alebo dáte lajk FB stránke blogu.
Taktiež ak sledujete na FB stránku I Can Academy.
Štvrtý komentár môžete dať ak dáte lajk FB stránke Juri kam pridávame s priateľom fotky z našich výletov.
A posledný komentár bude ak budete sledovať môj IG.

No a posledná vec je mať doručovaciu adresu na Slovensku a môžete mi do komentára napísať čo ste robili cez leto.

Takže budem rada ak sa vás čo najviac zapojí a užite si posledné voľné a hlavne slnečné dni :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...