17. 8. 2016

Silikónová formička na volské oká

Ahoj


Opäť sa Vám hlásim z ďalšou recenziou. Tento krát to bude na produkt zo stránky postovnezdarma.cz a konkrétne sa jedná o silikónovúformičku na volské oká – srdce. Ja osobne najviac zbožňujem volské oká tak prečo si nespraviť pekné ráno takouto drobnosťou. :)




O produkte si môžete prečítať: Urobte raňajky do postele pre svoju drahú polovičku a volské oká spravte v tvare srdca. Táto formička sa veľmi ľahko používa, stačí ju priložiť na rozpálenú panvicu a klepnúť do nej vajíčko. To zostane v jej hranách a sformuje sa do tvaru srdca. Farba je zaslaná náhodne.

Vlastnosti:
Materiál: silikón
Rozmer: 12x11 cm

Cena:  2,61€


Ako som písala už v úvode z produktom som spokojná. Kto by si nechcel spraviť ráno krajšie a náhodne prekvapiť aj svoju polovičku? Použitie je ľahké a formičku stačí len umyť. Keďže je silikónová tak sa nikde nezavádza a ak ju dáte do šuplíka tak sa nezlomí a ani nepokazí.

Dúfam že sa Vám mini recenzia páčila a želám Vám ešte krásny večer :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...