15. 8. 2016

Školský motivačný diár

Ahoj


Pred pár dňami ma oslovili zo stránky I Can Academy, či s nimi nechcem spolupracovať. Keďže stránku na FB už dlhšiu dobu odoberám (páčia sa mi ich nápisy na stenu, a ak bude priateľ súhlasiť tak si určite nejaký objednám), tak som samozrejme súhlasila. Stránka I Can Academy sa zaoberá rôznymi motivačnými predmetmi ako sú diáre, knihy a spomínané nápisy na stenu. Ale aby tento článok nebol braný len ako recenzia na Školský diár 2016/2017 ktorý mi poslali tak Vám napíšem aj o tom čo motivuje mňa.



Určite sa aj Vám veľa krát stalo že ste sa cítili vyčerpaný. Ráno sa Vám nechcelo vstávať, všetko Vás obťažovalo, boli ste unavený, zničený, nič Vás nebavilo. Takéto dni má hádam každý jeden z nás a ak nie, tak bravo tlieskam ti. Ja osobne mám v posledných týždňoch dosť často tieto dni. Mám pocit že všetci sú lepší, ona má krajšie vlasy, tá je zase chudšia, iná má zase krajšie zuby a lepšiu pleť. Mám pocit že zlyhávam a nič nezvládam. Pred pár dňami som išla večer do kúpeľne sa odlíčiť a nakrémovať ako každý večer. No a samozrejme som sa na seba zapozerala do zrkadla ako každý večer a z ničoho nič som videla to čo mi hovorí stále priateľ. Videla som pekné, veľké zeleno – modré oči orámované hustými mihalnicami, videla som drobné vrásky okolo očí keď sa usmievam, drobné pehy a bola som spokojnejšia. V zrkadle som jednoducho videla mladú ženu, ktorá si začína budovať vlastní život podľa seba, s mužom ktorého miluje. A nie, nechcem sa teraz chváliť aká som dokonalá, múdra a neviem čo, pretože to za prvé nie je pravda a za druhé ešte pár hodín predtým som bola zničená, uťahaná a na všetko som nadávala. Lenže potom som sa zamyslela a spýtala sa samej seba či mi to za to všetko stojí. Stojí mi to za to sa rozčuľovať v robote? Určite nie, pretože deň čo deň prídem do kontaktu z množstvom ľudí a nedokážem ich zmeniť, jediné čo môžem je usmiať sa, pozdraviť a zaželať im pekný deň. Ďalšia otázka bola, stojí mi za to sa hádať s kolegyňami keď viem že mám pravdu a aj tak odtiaľto raz odídem a už niektoré nikdy neuvidím? Určite nie, v práci mám s pár kolegyňami skvelý vzťah a s tými sa plánujem  stretávať aj potom. No a ostatné, nech si ma ohovárajú, môže mi to byť jedno keďže ma poznajú len takto pracovne. No a posledná otázka bola, stojí mi to za moje zdravie? Určite nie. Bez tak už mám to zdravie také nijaké tak prečo si ho ničiť ešte viac. No a čo je pre mňa motivácia? Záleží od danej situácie. Čo sa týka práce, blogu a podobných vecí tak ma ženie dopredu uznanie a vďaka. Uznanie ako napríklad v prácu vďaka zákazníkov, pri blogu uznanie a pochvala od priateľa, lebo on je môj kritik aj hlavný poradca no a pri ostatných veciach a situáciách ma ženie dopredu ten pocit že môžem byť hrdá sama na seba že som niečo zvládla. No a keď už vážne nevládzem tak si potrebujem tú motiváciu nájsť, no a vtedy si buď vypočujem nejaké energické pesničky, pozriem si nejaký film alebo hľadám nejaké motivačné video či citát.

Takže, keď to zhrnieme motivácia je všade vôkol nás len si ju musíme nájsť a hlavne udržať. No a ako som spomínala už na úvod tak zo stránky I Can Academy som dostala Školský diár na rok 2016/2017. Viem už dávno nechodím do školy ale diár môžem využiť aj normálne.

O diáre si môžete prečítať:
Školský motivačný diár 2016/2017 sme tento rok vytvorili s jasným zámerom. Chceme ti dať nielen diár, ale hlavne ti v ňom odovzdať praktické rady a tipy, ktoré ti pomôžu, zjednodušia učenie, inšpirujú a naučia princípy úspechu, ktoré učia najúspešnejší ľudia na veľkých pódiách.

S čím ti pomôže Školský motivačný diár 2016/2017:
Uľahčí ti učenie. Požiadali sme skutočne expertov vo svojej oblasti, aby do diára napísali rady.
Nájdeš tam: Ako nastaviť svoju myseľ na úspešné zvládnutie školského roka (napísala Petra Kubešová a Michal Hrehuš)
Tipy na pohodové učenie (napísala Stanka Sobolová)
Ako sa zbaviť strachu zo skúšok (napísal Peter Sasín, tréner NLP)
Ako začať písať, keď to nejde (napísal Michal Hrehuš, zakladateľ I Can Academy)
Ako si vytvoriť nový úspešný zvyk (niečo, čo väčšina dospelých ani netuší)
4 zásady skvelého prezentovania od víťazky európskej rečníckej súťaže (napísala Katarína Kovalčíková)
Ako lepšie rozumieť druhým aj sebe (napísala Stanka Sobolová)
Návod na použitie pre introverta

Budeš mať miesto pre zapísanie pre teba dôležitých vecí, termínov, projektov...
Pomôže ti vybudovať zdravé sebavedomie
Naučí ťa zameriavať sa každý týždeň na to, čo je naozaj dôležité
Podnieti v tebe hľadanie riešení, nie výhovoriek
Bude pripomínať, aký si úžasný človek a že čokoľvek si zaumieniš, môžeš skutočne aj dokázať
Pomôže ti sústrediť pozornosť na drobné stránky v tvojom živote, za ktoré môžeš byť skutočne vďačný
Naučí ťa lepšie si vychádzať s ľuďmi, ktorí ťa doteraz vytáčali
Inšpiruje ťa citátmi a obrázkami s životnými múdrosťami ktoré sme starostlivo vybrali tak, aby ti skutočne dávali zmysel

Čo v ňom nájdeš:
Tipy, ktoré ti uľahčia učenie od odborníkov na svoje témy
Priestor na každodenné poznámky, kde vidíš celý týždeň v riadkoch na dvojstrane
Inšpiratívne citáty každý týždeň
Cvičenie, ktoré ti pomôžu osvojiť si princípy úspechu
Ročný plánovač, v ktorom uvidíš pol roka na jednej dvojstrane
Otázky na zamyslenie a zameranie sa na pozitívne stránky života
Miesto pre zapísanie úspechu týždňa
Denné vďačnosti
Miesto pre tvoje najlepšie Ja, kde si môžeš zapísať všetky svoje pochvaly, úspechy, vyznamenania
Špeciálne dni (napr. Svetový deň úsmevu) a tipy, čo v tie dni robiť
Starostlivo vybrané životné múdrosti v obrázkoch
Miesto pre tvoj zámer týždňa
Chceli by sme, aby školský rok 2016/2017 bol pre teba úžasným rokom, aby si aj vďaka Školskému motivačnému diáru, zvládol/la školu ľahšie, s pokojom a hlavne radosťou.










Diár si môžete kúpiť na stránke vesele-veci.sk kde mám pre vás mojich drahých čitateľov aj 10% zľavu ak zadáte kód kupónu ktorý je motivaciavskole. Platí od 15.8 do 19.8. A samozrejme ak nakupujete na martinus tak si ho môžete zakúpiť aj tam.

Ja som diár využila plnohodnotne.  Mám v ňom zapísané pracovné zmeni, stretnutia s priateľmi, to kedy chcem vydať článok, narodeniny a meniny a samozrejme aj výlet a dôležité dátumy kam som si doplnila aj nálepky ktoré sú na zadnej strane diáru. Doslova sa stal mojou neoddeliteľnou súčasťou nakoľko je od augusta do júla budúceho roku. A už v  priebehu pár dní som si ho obľúbila a za seba vám ho môžem len odporučiť.
Pekný deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...