13. 10. 2016

Loooqs 0.8l Blue




Krásne ráno :)

Keďže mám trochu viac času tak som sa Vám rozhodla napísať recenziu na fľašu Loooqs zo stránky labeloo.cz. Či je leto alebo zima, pitný režim musíme dodržiavať a je na každom jednom či si vyberie čaj alebo čistú vodu. Keďže v poslednej dobe dosť veľa pijem vodu tak prečo si ju neochutiť nejakým ovocím :) Dosť ale bolo na úvod môžeme sa pustiť do recenzie :)



O fľaške si môžete prečítať:  Fľaška na pitie Loooqs o objeme 800ml vám pomôže dodržiavať pitný režim a ešte vám zostane ľahká zdravá desiata v podobe ovocia z košíku. V lete môžete košík využiť aj na kocky ľadu. 

Fľašky sú vyrobené z Tritanu a neobsahujú BPA. Zdravotne nezavadene fľašky na vodu nežatažujúce   životné prostredie . 



Rozmery: 25,7 x 7,2cm
Cena:  13€



Fľašku som dostala v pondelok a doslova som sa do nej zamilovala. Do práce si ju beriem po väčšine bez vody len s náplňou, a potom si dolievam vodu. Je to tak pre mňa jednoduchšie.  Keďže má objem až 800ml tak bude mojim skvelým pomocníkom v lete na výletoch alebo keď pôjdeme niekam ďalej na aute. Nie som moc veľký zástanca pet fliaš pretože sa potom len skladujú a po čase majú taký divný zápach. No a nie som ani moc veľký zástanca umelo zafarbených vôd nakoľko ma po nich neskutočne smädy. V lete  si do košíka môžem dať ľad, citrón a mätu a v zime zase čaj a citrón. Nápadom sa medze nekladú.
Dúfam že sa Vám moja krátka recenzia páčila a o pár dní sa opäť hlásim :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...