16. 11. 2016

Ako si plánujem svoj čas ja


Ahoj


Dnešní článok bude o mojom aktuálnom diári a taktiež o mojom diári na budúci rok. Ja využívam tieto diáre zo stránky I Can Academy. Aktuálne využívam školský motivačný diár na rok 2016/2017. V tomto diáre Vám ukážem ako ho využívam, ako som si ho vylepšila a ako mi tieto štyri mesiace čo ho mám pomáha. Taktiež Vám ukážem svoj motivačný diár na rok 2017. Prvého pól roka budem mať oba diáre, preto mám v oboch vyznačené narodeniny, meniny a podobne. No potom už len ten jeden. Dosť bolo na úvod a môžeme sa pustiť do toho.




Takže ako prvé Vám ukážem čo potrebujem aby som si môj diár vylepšila.

Keďže som človek ktorý si veci ľahšie zapamätá keď si ich napíše a zvýrazní tak sú pre mňa dôležité perá a zvýrazňovače. Nemám ich strašne veľa ale obľúbila som si práve tieto malé zvýrazňovače z pepca. Stáli ma okolo 2€ možno aj menej. No a perá sú u mňa nevyhnutnosťou keďže ich potrebujem aj pri práci. Vždy nejaké nosím pri sebe v kabelke. 


Ako ďalšia vec ktorá mi spríjemňuje deň sú nálepky. Na fotke ich nie je veľa, pretože som si ich začala ešte len kupovať. Motýľov som zohnala v coop jednote asi za 80centov a tie druhé sú pôvodne na potraviny ale dá sa z nich vybrať aj do diáru a sú z KIK za 50centov.


Školský diár je fajn no keďže nechodím do školy tak som si ho upravila. Na úvodnej stránke bol rozvrh hodín tak som si tam nalepila na jednu stranu lepiace lístočky a na druhú obálku aby som si tam mohla niečo odkladať. Je to pre mňa praktickejšie ako to len tak niekam zakladať. Vždy si napíšem na začiatok týždňa zámer na ktorý sa chcem zamerať. No a do mesačného zhrnutia si píšem pracovné zmeny. Aby som v tom mala prehľad.










Teším sa už na rok 2017 pretože tým môžem využívať už aj druhý diár. No a takto asi fungujem ja. Bez diáru by som nedala už ani ranu. A vy čo? Fungujete s alebo bez neho?

Užite si voľný deň a majte sa krásne JJ

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...