6. 11. 2016

Deň somnou :)


Ahoj


Dnešní článok som pojala trochu inak. Dnes Vám ukážem takú moju bežnú nedeľu. Hádam sa Vám článok bude páčiť J

Takže dnes sme vstávali o pol 9. Nedeľa je jediný deň kedy nemusíme mať nastavení budík (teda ak nejdeme na výlet). Najskôr sme si pustili telku a ešte sme len tak ležali a oddychovali. Málo kedy sme takto spolu keďže sme doma po väčšine na striedačku. Kým vstaneme z postele je aj pol 10. Najskôr sa prezlečiem do domáceho a idem si spraviť kávu, po jej vypití idem do kúpeľne.


Ako každý iný človek si aj ja najskôr umyjem tvár a potom zuby. Momentálne používame colgate propolis,  je to  taká klasická pasta.


Keďže mám problémy s ďasnami tak používam white zubnú kefku mäkkú a vážne si ju neviem vynachváliť (asi v 101 drogérií ju majú za 1,89€)


no a na záver ústnu vodu z DM dontodent (do 2€).


Na rad prichádza tvár ako prvú používam mini BIODERMU ktorú pozná každá z nás,


keďže je vonku už dosť chladno tak používam klasickú NIVEU ktorá je dosť mastná a pripraví moju tvár na make up


a keďže idem variť tak si vlasy dám len do gumičky a na rozčesanie používam kefu zo stránky postovnezdarma.cz na ktorú som písala recenziu.


Toto je vlastne taká moja ranná rutina pretože takto vypadá každé moje ráno.

Po tomto rituáli sa púšťam do varenia obedu. Zbožňujem polievky takže ako prvá bude polievka s mäskom a kopou zeleniny.


 Ďalší chod boli fašírky a ako „dezert“ som spravila slaninovo syrové kolieska ktoré u priateľa zožali úspech.




Počas varenia som Vám aspoň vyfotila náš výhľad z kuchyne,


obraz na chodbe ktorý vidím každý deň po príchode domov lebo ho máme zavesení oproti dverám a vstup do kuchyne nám zase zdobí tento krásny hand made obrázok ktorý som si dala robiť u známej.



No a ešte Vám chcem ukázať môjho sobíka do kvetináča ktorého som si včera kúpila v obchode TEDI ktorý nám tu otvorili v novom nákupnom centre benátky kde sme boli aj dnes.


No nebudeme predbiehať. Samozrejme po navarení obedu sme sa najedli a všetko upratali. Rozhodli sme sa že pôjdeme pozrieť do OC a potom k priateľovým rodičom. Tu nastáva čas na môj make up. Ako prvá si na tvár nanesiem Alverde mineral make up odtien 06,


ďalej korektor od Catrice liquid camouflage odt 020,


na oči použijem očný tieň v ceruzke od avonu hnedo bronzový a do kútikov najbledší tieň z paletky od catrice absolute nude,



všetko to zapudrujem rimmel stay matte odt 003 a veľkým štetcom ktorý som dostala od priateľa na Vianoce a použijem špirálu od miss sporty lash mascara milionaire.





Neboli sme dlho lebo bolo všade veľa ľudí ale dostala som túto krásnu čiapku (zle mi ju zobrala foťák) z TAKKA



a stojan na „malovátka“ z TEDI (vraj aby sa mi v kúpeľni nepovaľovali moje veci :D).



Stavili sme sa aj v Tescu odkiaľ som si odniesla bref na wc, dve kefky na zuby a naše prvé vianočné ozdoby J




Od priateľových rodičov sme dostali palmu.  


Po návrate domov som si hodila rýchlu sprchu. Teraz používam sprcháč od Nivei, šampón od schaumi silver reflex aby som mala ešte pekný blond melír a na záver telové mlieko od avonu skin so soft. Vlasy si večer nesuším fénom len si ich utriem uterákom a votriem do nich sérum od avonu na tmavé vlasy. Odlíčim sa biodermou a nakoniec použijem hydratační olej z avonu.





No a deň ukončíme večerou a to chlieb s maslom a avokádom. Kôstku som si ponorila do vody. Hádam niečo z nej bude.  



A na záver už deň končím v posteli pri šou tvoja tvár znie povedome a píšem tento článok. Dúfam že sa Vám páči a o pár dní sa hlásim s ďalším článkom.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...