9. 11. 2016

Jesenný TAG


Ahoj


Jeseň je v plnom prúde a ja ju zbožňujem. Vlastne mám rada každé ročné obdobie. No a aká by to bola jeseň bez jesenného TAGu? Žiadna. Preto som sa Vám rozhodla aj tento rok TAG spraviť. Dúfam že sa vám bude páčiť J




Obľúbená vôňa sviečky?
Momentálne nemám žiadnu obľúbenú. Ale vždy máme nejaké čajové sviečky vo svietnikoch alebo vosk ktorý sme si kúpili na Beckovských slávnostiach.


Káva, čaj alebo horúca čokoláda?
Záleží od toho čo robím. Ráno na prebudenie si sem tam dám kávu ale inak po väčšine pijem čaj. Čokoládu skôr preferujem v zime.


Preferuješ výrazné oči alebo tmavé pery?
Keďže sa moc v poslednej dobe nemaľujem, tak to ani moc neriešim. Ale keď mám náladu tak si skôr zvýrazním oči ako pery.


Obľúbené jedlo v tomto období?
Asi najobľúbenejšie sú polievky, vyprážaní karfiol, uvarená brokolica a samozrejme mäso na prírodno s pečenými zemiakmi a kopou prílohy.


Obľúbený sveter?
Mám viac obľúbených „svetrov“. Trebárs tento ktorý je zaujímavý na pleciach, dostala som ho na Vianoce od priateľa a aj keď plecia odhaľuje je krásne teplý. Ako ďalší je tento šedo-strieborný kardigán a v poslednom rade tu mám tento šedo-čierny obyčajný sveter.


Obľúbený lak na nechty?
V poslednej dobe mám radšej také neutrálne jednoduché neutrálne farby alebo len priesvitný, vyživujúci lak.



Tvoja najkrajšia jesenná spomienka?
Najkrajšia? Asi tie detské ako zbieranie gaštanov a podobne. No a teraz prechádzky s priateľom, s mojím krsňatom a sesternicami zbieranie gaštanov a večeri s čajom pri knihe.

Čiapka alebo šál?
Ak je nejak extra zima tak beriem aj ľahšiu čiapku ktorú mám z TAKKA a šál, ale ak sa to dá vydržať tak beriem len šál.



Obľúbená vôňa?
Keďže už nie je až také dusno tak volím trošku ťažšie a sladšie vône. Momentálne to sú B.U. a z avonu Celeble.


Ako rada tráviš voľný čas v tomto ročnom období?
Ak je pekne a nefúka ideme sa z priateľom prejsť, ak prší tak si pozrieme nejaký film alebo si čítam.

Dúfam že sa Vám TAG páčil J Ďakujem za každé vzhliadnutie.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...