27. 11. 2016

Môj typ na vianočný drček


Ahoj


Vítam Vás pri ďalšom článku a zároveň Vám chcem zaželať krásnu prvú adventnú nedeľu. Už je to tu a o štyri týždne tu máme Vianoce. Čiže začína každoročný zhon ktorý sa ukončí 24.decembra večer pri nejakej rozprávke. Keďže sa nám blížia najkrajšie sviatky v roku a každý chce byť obdarovaní aspoň drobnosťou tak Vám dám typ na darček v podobe knihy.




Silvia Koscelanská – Hajdučeková – Povedať prepáč nestačí  

Vydavateľstvo: Motýľ
Rok vydania: 2014
Počet strán: 192 strán
Väzba: pevná väzba

O knihe: Život je jednoduchý, ak sa máme o koho oprieť, ale ťažký, keď sa nám osud začne škeriť do tváre – zamýšľa sa Alexandra. Po smrti babičky, ktorá sa o ňu starala, príde o všetko. Stratí nielen domov, ale navyše ju jej dôverná priateľka Júlia nechutným spôsobom zradí.

Alexandra, nahnevaná na celý svet, sa rozhodne pretrhnúť všetky nitky so Slovenskom a odíde do Prahy. Tam nájde prácu aj nový domov, ale nie lásku. Srdce, pošramotené ľudskou zlobou, sa bojí otvoriť novému vzťahu, až kým sa nezoznámi s Pavlom, ktorý sa do nej zamiluje. Keď k nemu konečne pocíti dôveru a nechá vstúpiť do svojho života novú lásku, osud sa s ňou znova nepekne pohrá... Nemilosrdne jej dá najavo, že už je neskoro. Alexandru zlomí aj táto skúsenosť, no podnieti ju k tomu, aby sa rozhodla skončiť so zlobou a po dvadsiatich rokoch napísal Júlii list, v ktorom ju požiada o stretnutie.

Zdá sa, že návrat domov bude príjemnejší než jej odchod. Lenže karty sa jej poriadne zamiešajú a na povrch vyplávajú tajomstvá, o ktorých Alexandra ani netušila...

Túto knihu mám doma už dlhšie, no stále som sa nedostala k jej prečítaniu. No pozerala som recenzie na internete a všade mala plný počet hviezd takže určite v najbližšej dobe po nej siahnem. Budú síce Vianoce no ja robím aj medzi sviatkami takže si moc neoddýchnem no dúfam že keď začnem už od prvého decembra z výzdobou a podobne tak všetko postíham. Dúfam že sa Vám môj typ na darček páči a o pár dní sa Vám opäť hlásim.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...