19. 11. 2016

Vianoce sa blížia


Ahoj

Keďže sa blížia Vianoce a vôkol nás sú všade aktuálne zľavy, rôzne akcie a podobné veci tak sa dnes zameriame na balíkovú prepravu. Momentálne máme množstvo prepravných spoločností, spôsobov platieb a takisto doručení na adresu či poštu alebo odberné miesto.



Ja osobne si najradšej nechávam doručovať balíky buď na poštu alebo odberné miesto. Je to pre mňa tak jednoduchšie, pretože keď som v práci nemám čas behať hoc kedy keď mi zavolá kuriér že má pre mňa balíček.  Základná vec pre mňa je buď oznámenie e-mailom alebo smskou. Teraz pred nedávnom som objednávala priateľovi na Vianoce darček z jedného e-shopu (samozrejme nemôžem napísať čo a ako keďže moja drahá polovička môj blog číta), vážne dlho som danú vec zháňala. Snažila som sa  prezerať veľa stránok s najširšou ponukou na daní produkt. Strávila som dlhé hodiny na internete a samozrejme aj na heuréke. Keďže som konkrétni produkt nenašla tak som skúšala pozrieť nejakú alternatívu. Po vážne dlhom prezeraní som našla to čo sa mi ako tak páčilo a tu nastala otázka ako si nechám produkt doručiť. Doba dodajú bola cca 5 dní čiže to mi až taký problém nerobilo. Keďže bol sviatok tak sa mi to ešte o deň posunulo aj to by som prežila. Do objednávky som zadala telefónne číslo aj e-mail a nechala som balíček poslať na poštu s tým že keď príde tak mi príde smska alebo e-mail. Posielanie balíka je hádam úplne základná vec v e-shopoch. Ešte som tam písala s tým že kedy mi bude balíček doručení a odpísali mi že v priebehu pár dní a príde mi avízo. Asi tak po 5tich dňoch som prišla z rannej domov a čo nevidím v schránke? Žltý lístok s tým že mám balíček daný na pošte. To by som ešte prežila ale to že som bola v meste pól dňa a samozrejme keďže som moderní človek tak som mala zapnutí aj internet a čakala som na to sľúbené avízo ktoré samozrejme neprišlo tak to ma vážne naštvalo. Priateľ bol doma tak som už po balíček nemohla ísť aby to nezbadal, pretože to má byť prekvapenie. Snažila som sa vyberať vec ktorá by ho potešila a zároveň mu aj pomohla pri jeho koníčku. Nemá ich samozrejme málo preto sa snažím vyberať s každej veci niečo aby mal radosť. Budú to naše prvé spoločné Vianoce tak ich chcem spraviť čo najkrajšie aby neľutoval že somnou býva. No a druhá vec je objednávanie peňaženky na Vianoce. O tej vie tak to sem môžem napísať :D Tá jeho stará už ako tak dosluhuje a teraz na narodeniny dostal odo mňa nové hodinky  tak som chcela aby aj peňaženku mal novú. Nerada chodím sama po obchodoch vyberať takéto veci, tak som mu poslala štyri alternatívy s ktorých si mal vybrať. Ja mám značku Wild tak som aj jemu vyberala takú pretože som s ňou spokojná. Objednávala som ju zo slovenskej stránky no keď som pozrela potom na balíček tak bola odosielaná z Čiech. Ako som už písala vyššie tak si nechávam balíky doručiť buď na poštu alebo na odberné miesto. Tento krát som zvolila zásielkovňu ktorej doručuje služba DHL. Samozrejme som si pozerala aj dhlkontakt, predsa len keby mi zase nepríde oznámenie. No ale pri tejto spoločnosti som sa nemusela ničoho obávať. Balíček mi bol doručení do pár dní na miesto odberu. S touto stránkou som nesmierne spokojná a určite keby do budúcna idem niečo objednávať tak vyhľadávam ich a nielen pre doručenie ale aj pre cenu pretože boli najlacnejší a to som mala balíček na dobierku. Teraz ešte premýšľam či budem niečo objednávať z internetu alebo radšej pobehám obchodí ale to si musím ešte premyslieť a dohodnúť sa s priateľom čo vôbec budeme kupovať na Vianoce našim príbuzným. Aspoň pre priateľa už mám polovicu darčekov, pre malé sesternice mám tiež už nakúpené drobnosti a možno im spravím aj nejakú sadu z náramku a náhrdelníku. Keďže už sa nám pomaly blíži aj advent tak premýšľam ako nám vyzdobím byt, kedy napečiem a do toho všetkého zhonu upracem byt pretože sme vo fáze skladania a dolaďovania ale určite čo sa týka Vianoc tak bude ešte aspoň pár článkov.
Ja dúfam že si z mojej skúsenosti čo sa týka prepravy aspoň niečo vezmete. A hlavne si užite toto vianočné nakupovanie či už veľkých darov alebo aj malých darčekov pre radosť užijete.


Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...