25. 12. 2016

Naše prvé spoločné Vianoce


Ahojte

V prvom rade Vám chcem zaželať krásny prvý sviatok vianočný. Ako som písala v predchádzajúcich článkoch , tak ten dnešní bude o našich prvých spoločných Vianociach. S priateľom budeme vo februári spolu tri roky takže toto boli naše prvé Vianoce v našom útulnom byte.  Človek ktorý nezažil sviatky mimo rodiny respektíve mimo mami a otca si ani nevie predstaviť koľko nervov, času a neviem čoho všetkého príprava sviatkov zožerie. Je to úplne iné ako keď všetko chystáte sami a namiesto toho aby ste pozerali rozprávky a sem tam z niečím pomohli od rána kmitáte aby bolo všetko top. Týmto vzdávam úctu  všetkým mamám a otcom za to že nám každý rok pripravovali krásne Vianoce. No ale dosť bolo na úvod ideme sa pustiť do opisovania našich sviatkov.



Mne začali Vianoce už v piatok o pól štvrtej keď som skončila v práci. Posledný deň pred Vianocami som myslela že ľudia budú aspoň trochu milí. No škaredo som sa mýlila, bolo vážne len pár ľudí ktorý boli ako tak znesiteľní.  Po práci ma čakal priateľ a išli sme ešte k jeho rodičom lebo tam mal odložené darčeky. Chvíľu sme posedeli a išli sme domov. Po príchode som sa prezliekla do domáceho oblečenia a prípravy sa mohli začať. V prvom rade som umyla všetok riad aby sa mi to nenahromadilo. Ešte na obed som volala priateľovi aby sa zobudil lebo bol po nočnej a dal variť zemiaky na šalát. Takže po umytí všetkého riadu som sa pustila do prípravy klasického rodinného šalátu. Bohužiaľ som to trošku neodhadla a spravila som  ho trošku viac. Priateľ moc šalát nemusí tak ho asi budem ešte týždeň jesť. No čo narobím. Medzitým kým som ja robila šalát priateľ spravil poličku na wc lebo musím využiť každý priestor hlavne čo sa kúpelky, kuchyne a wcka týka. Po spravení šalátu som sa pustila ešte do nátierky aby bola na ráno spravená. Potom sme ešte dozdobili stromček a zapli sme si S tebou mne baví svet. Priateľ potom ešte niečo pozeral no ja som si išla ľahnúť lebo som bola vážne unavená. Vianočné ráno sa u nás doma začalo ráno o ôsmej s tým že som ako vždy budila priateľa. On totiž spí strašne dlho :D Samozrejme som dostala „vynadané“ že ho zase budím. Išli sme sa naraňajkovať a potom začali prípravy. Priateľ upratal celý byt (je veľmi šikovný keď chce). Ja som začala variť ich tradičnú hríbovú polievku. Bola som za ňu pochválená že je vážne dobrá.  Kým sa mi uvarila polievka, tak som pripravila stôl aby bol tip top. Potom sme išli odniesť ešte nejaké škatule do pivnice. Keď sme prišli hore priateľ sa šiel osprchovať a ja som medzitým som ja obalila rybu. Keďže nerada vyprážam tak som túto činnosť  nechala na priateľovi a išla sa osprchovať. Trvá mi to vždy dlhšie pretože si umývam vlasy. Keď sme mali všetko hotové a nachystané, rýchlo som doumývala posledný riad a išli sme aspoň na chvíľu pozerať rozprávky. O trištvrte na 5 sme sa išli prezliecť do slávnostného a ja som si ešte rýchlo pozerala na instagram kde som videla ako každý pridáva fotky toho ako sneží. Ešte som vravela priateľovi aké by to bolo pekné keby aj u nás nasnežilo. No a išli sme večerať. Ako prvé sme sa pomodlili, potom priateľ rozluskol orech a ešte rozkrojil jablko. Potom sme si dali oplátku s medom a ja som naložila polievku, ktorá bola vážne dobrá. Nasledoval šalát a ryba. Po večeri sme išli k stromčeku no priateľ chcel ešte stiahnuť rolety a vtedy mi povedal že sneží. Celá šťastná ako malé dieťa som utekala k oknu aby som sa na tú krásu pozrela. Predsalen neviem koľko rokov u nás na Vianoce tak pekne nesnežilo. Rozbalili sme si darčeky ktorých bolo vážne dosť a priateľ išiel zavolať svojim rodičom či k nim môžeme už prísť. Keď sme prišli von tak začalo mrholiť ale bolo krásne nasnežené. Po príchode k priateľovým rodičom sme si rozdali darčeky a pozerali sme spolu popolušku. Okolo pol 11 večer sme sa pobrali domov, chcela som sa ešte prejsť tak sme to zobrali cez námestie. Máme krásny kostol a v tomto počasí bol ešte krajší. Keď sme prišli tak sme si hneď išli ľahnúť pretože na druhý deň nás čakala dlhá cesta. Na prvý sviatok vianočný sme vstávali okolo 9tej pretože sme cestovali k mojim rodičom a k starým rodičom. Ako prvá zástavka bola moja babka s dedkom a krstným. Posedeli sme zhruba hodinku, dostali sme darčeky a pobrali sme sa k mojim rodičom. Tam sme boli samozrejme dlhšie pretože prišlo aj naše krstňa a moje sesternice. A nakoniec sme sa pobrali k môjmu otcovi. Prišli sme večer unavený domov ale nabití pozitívnou energiou. No a na druhý sviatok vianočný pôjdeme ešte k priateľovým krstným a k jeho starkým. Večer si pozrieme nejaký film a pôjdeme spať pretože v utorok už musím ísť do práce.

No a to boli naše sviatky síce boli hektické ale boli sme s našou rodinou čiže boli krásne <3


Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...