21. 12. 2016

Príprava na Vianoce a moje prvé vianočné darčeky


Ahojte


Vítam Vás pri poslednom predvianočnom článku. Viem že ste už asi presýtený všetkých tých vianočných whistles a pod no ja som sa rozhodla napísať článok o našich predvianočných prípravách J



Ako som už písala vo vianočnom tagu tak sú to naše prvé Vianoce u nás doma v našom byte. Preto som sa rozhodla už koncom novembra začať všetko chystať.  Som ten typ človeka ktorý zbožňuje Vianoce hlavne čo sa príprav týka. Už len vôňa napečených koláčikov vo mne evokuje pohodu. A po pravde sa snažím riadiť tak trochu vianočnou koledou a snažím sa pomáhať a usmievať hlavne počas týchto dní, viem že človek by mal byť celý rok dobrý a pomáhať no práve v tomto hektickom období sa snažím byť milšia a viac sa na ľudí usmievať. No ale k veci prvú výzdobu som nahodila už vlastne koncom novembra a to bol náš adventní svietnik a vianočný obrus do obývačky. 


Keďže začínal advent tak som to mala dovolené. Na prvého a druhého decembra som si zobrala dovolenku aby som ako tak upratala byt, pretože som musela chodiť do práce na 9tu hodinu a končila som o 4tej poobede no moc som toho nestíhala. Na druhého decembra mal aj priateľ voľno tak sme si ozdobili balkón a dali výzdobu na okná. Skočili sme spolu na väčší nákup do kauflandu kde som si nakúpila už potrebné veci na pečenie lebo nemám rada tlačenice v obchodoch. Väčšinu darčekov som pre priateľa a rodinu objednala s internetu a fakt len drobnosti som bola nakúpiť v pepcu, tedi, dmku a niečo som zohnala aj u Číňanov a v tescu. Priateľ má týždeň rannú a týždeň poobednú tak počas jeho poobednej som začala pomaly baliť aj darčeky aby ich nevidel. Pár vecí videl pretože sme napríklad puzzle kupovali spolu takže po Vianociach začneme skladať každý svoje a vie že dostane peňaženku, oblečenie a kozmetiku. Tieto Vianoce sme si nakúpili skôr len také praktické veci a drobnosti pretože po prvé byt spapal strašne veľa peňazí a aj papá a za druhé vo februári budeme spolu tri roky tak chceme ísť niekam na wellnes. Celý vianočný ošiaľ ma chytil šiesteho decembra keď chodil „Mikuláš“ a priniesol mi balíček, kde bol adventný kalendár z ktorého poctivo každý deň ujedám.  



To už som si stihla pozrieť aj vianočnú koledu ktorú tak milujem. Boli sme spolu v meste na vianočnom punči ale po pravde moc mi nechutil, radšej chodíme do cukrárne Florida alebo pizzérie Alfredo kde robia skvelú kávu. Ostatné vianočné prípravy prebiehali tak klasicky. Spravila som si cesto na medovníky, medvedie labky a vanilkové rožky, dobalila posledné darčeky a dokúpila potrebné veci.


V sobotu som bola v práci a to mi prišiel balíček od kamarátky z Košíc ktorý bol plný rôznych dobrôt a bola v ňom krásna soška ktorú mám zatiaľ vyloženú v obývačke, doska z nápisom a svietnik ktorý nahradí v obývačke po Vianociach adventní svietnik. Bola som z toho balíčku v rozpakoch, spravil mi neskutočnú radosť. Po príchode z práce som si išla na hodinu a pól pospať lebo ma neskutočne bolela od rána hlava. Keď som sa zobudila tak sme sa s priateľom najedli a išli sme ešte na nákup. Kúpila som si ešte košík na ovocie a pár drobností na svietnik ktorý chcem v piatok spraviť na stôl. Večer sme išli ešte von s kamarátmi ktorých mám vážne rada lebo sú to skvelý ľudia. Keďže už s nimi nebudeme do konca roka lebo máme všetci veľa roboty tak sme si vymenili aj darčeky. Ja som od nich dostala krásny set náušníc a prsteňa ktorý je vážne top.



V nedeľu sme mali ísť s priateľom do kina na Andel pane 2 no premietanie bolo zrušené tak sme šli len na kávu a domov. Od pondelka sa spustil v robote ošiaľ lebo je predsa len posledný týždeň. No a v poslednom týždni mám naplánované ešte doupratovať byt. Dokúpiť posledné potraviny, ovocie, v piatok chcem oprať aby sa to stihlo vysušiť do soboty, postaviť a ozdobiť stromček. Vo štvrtok v noci budem sama doma lebo priateľ má nočnú tak si chcem oddýchnuť no a v piatok budeme robiť šalát, skočíme ešte k priateľovým rodičom, spravíme rybaciu nátierku a chcem si večer sadnúť s priateľom k telke a pozrieť si s tebou mne baví svet. Dúfam že náš prvý štedrý deň dopadne dobre ale to sa dozviete všetko v ďalšom článku. Týmto Vám chcem ale zaželať krásne Vianoce v kruhu svojich blízkych, bohatého Ježiška a vidíme sa pri ďalšom článku.

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...