11. 12. 2016

V kuchyni – Medvedie labky


Ahoj


V prvom rade Vám chcem zaželať krásnu 3 adventnú nedeľu. Už sa nám to nezadržateľne blíži a čo chvíľa tu máme Vianoce. Všade kam pozriem a hlavne na instagram tak vidím ako všetci už pečú to len ja si to nechávam na poslednú chvíľu. Nie že by sa mi nechcelo alebo čo ale, no nemala som nejak v týždni čas apo pravde keď bol priateľ na poobednej tak sa mi ani nechcelo. Všetko si chcem nechať na čas keď tu je aj on aby mi ako tak pomohol. Predsa len sú to naše prvé spoločné Vianoce. Kým on bol na poobednej ja som si aspoň mohla pobaliť darčeky. No a cez víkend sme boli spolu v Trenčíne v Maxe kde bola výstava betlehemov  od jedného umelca. Chceli sme nakúpiť aj nejaké darčeky no jediné s čím som odchádzala bol obedár do práce. Ale tá atmosféra bola skvelá ale veď o tom bude samostatný článok. Dnes sme boli zagratuľovť jeho babičke lebo oslavovala narodeniny. A keďže sa už aj ja chystám na pečenie tak som sa rozhodla že na blog Vám vložím ďalší recept a to na moje milované medvedie labky. 




Suroviny
350g hladkej múky
120g vlašských orechov
240g cukru
260g masla
2lyžice kakaa
Škorica
1 vajce

Postup
V mise zmiešame múku s maslom, cukrom, škoricou, orechmi, kakaom a vajcom. Vymiešame na hladké cesto ktoré necháme chvíľu odstať v chlade. Z cesta odoberáme malé kúsky a do tri štvrtky naplníme formičky na medvedie labky. Formičky poukladáme na plech a vložíme do rúry vyhriatej na 180°C pečieme zhruba 10min. Po upečení ihneď vyklepeme, po ochladnutí ich obalíme v práškovom cukre do ktorého môžeme nasypať aj vanilkový cukor.




Určite máte aj vy takýto recept a premýšľala som že aj po novom roku by som napísala nejaké recepty na blog a konečne aj s fotkami. Týmto sa Vám chcem aj nesmierne poďakovať za viac ako 30 000 zobrazení blogu pretože na začiatku roka som dúfala že sa mi podarí dosiahnuť aspoň 20 000 no pre mňa je toto číslo neskutočné. Takže ešte raz ĎAKUJEM <3
O pár dní sa Vám opäť hlásim. Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...