1. 1. 2017

Aký chcem aby bol môj rok 2017


Ahoj

V prvom rade Vám chcem zaželať krásny nový rok 2017. Vítam Vás pri prvom článku v tomto roku. Dnes Vám chcem napísať o tom aký chcem aby bol môj rok 2017.




Kto čítal môj včerajší článok vie že rok 2016 bol pre mňa osobne plný zmien. Výlety, sťahovanie, práca a do toho ešte aj prerábka a dorábka nášho bytu. Samozrejme aj tento rok som si dala nejaké predsavzatia a ciele ktoré chcem tento rok splniť. V prvom rade som si určila pár vecí ktoré si chcem nakúpiť ako pre seba tak aj do bytu. Tento rok mám veľké plány čo sa bytu týka a aj cestovania či čítania. Mám napísaní zoznam miest a kníh ktoré chcem navštíviť a prečítať. Potrebujem popracovať ako na blogu tak aj na svojom pracovnom živote, pretože vďaka zmene miesta sa mi zmenila aj zmluva z dobi neurčitej na dobu určitú ktorá je do apríla tak budem dúfať že tam zostanem. Na každý jeden mesiac mám zvolený zámer ktorý chcem plnohodnotne dodržať ako je oddych, dovolenka či už práca alebo oslava mojich a priateľových narodenín. Chcem si postupne začať plniť sny ktoré som minulý rok nestihla. Veľa toho chcem zmeniť. Pretriediť šatník, začať míňať nakúpenú kozmetiku a dokupovať veci ktoré sa mi úplne minú alebo napríklad pár výrobkov od miss sporty a to konkrétne just clear riasenku, instaglow primer a to je zatiaľ z kozmetiky všetko no a vlastne by som zabudla ešte nejaký prípravok na vlasy. Určite sa budem snažiť byť lepší človek ako doteraz. Rok 2016 bol pre mňa osobne dosť náročný a hlavne veľmi stresujúci. Každý odo mňa chcel niečo iné a všetci to chceli hneď, ja som sa im snažila vyhovieť a preto som mala vo svojom živote veľa smutných chvíľ a hádok. No tento rok sa chcem zamerať na to čo chcem ja.
 Chcem sa viac smiať, užívať si život, čítať, cestovať, fotiť, písať a jednoducho byť sama sebou preto dúfam že sa mi to podarí. 
A Vám chcem povedať len jednu vec: nech robíte čokoľvek, robte to preto že chcete vy sami a nie preto že to chcú ostatný.


Želám Vám krásny deň. Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...