4. 1. 2017

Moja knižná výzva na rok 2017


Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom krátkom článku. Určite ste už na veľa blogoch alebo aj instagrame či facebooku videli knižné vyzvi. Samozrejme ja som veľký milovník kníh a doma ich mám viac než dosť. Nemám však konkrétne len jeden druh žánru vo svojej knižnici no mám tam od detských rozprávok ako Danka a Janka cez Twilight až po ženské romány a sem tam sa nájde aj detektíva či náučná literatúra. Knihy si vyberám výlučne podľa obsahu a nie recenzii na internete. Predsa len sto ľudí sto chutí.  Málokedy si knihy objednávam z internetu u nás v Topoľčanoch máme jedno skvelé kníhkupectvo a to Kniha Jakub myslím že aj v Nitre je. No a tam majú sem tam knihy po dve či tri eurá a to len z dôvodu malej chybičky ako ohnutá stránka alebo trochu obúchané rohy.  Nikdy neboli knihy v takom stave že by sa nedali čítať alebo čo. Keďže knihy milujem a v poslednej dobe som čítanie zanedbávala tak som sa rozhodla spraviť si svoju vlastnú knižnú výzvu a to každý mesiac prečítať minimálne jednu knihu. Od začiatku roka ubehli 4dni a ja som už začala čítať ďalšiu knihu. Dúfam že mi to vydrží a že budem mať viac času. Je to pre mňa taký relax, hlavne teraz v zime si len tak sadnúť na gauč so šálkou čaju a začítať sa do príbehu. Po pol roku by som chcela spraviť rekapituláciu koľko a aké knihy som prečítala.

Dúfam že sa Vám môj dnešní krátky článok páčil. Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...