22. 1. 2017

Nákupy a novinky za január


Ahoj


Dnešní článok bude po strašne dlhej dobe nákupy a novinky. Keďže rada takéto články čítam tak som sa rozhodla tento typ zaradiť aj na môj blog. Na to že je január a teda mesiac po Vianociach tak sa mi tu nahromadilo dosť veľa vecí. Pár vecí som aj podostávala takže som si všetko nekupovala. No ale dosť bolo, môžeme sa pustiť do toho J



Asi prvú vec Vám ukážem môj nový telefón. Keďže mi v O2 končil paušál tak som si ho samozrejme predĺžila no a k nemu som si vybrala tohto mazlíka. Je to Coolpad modena 2 v zlatej farbe. Nie je to nejaký extra známi telefón no mne sa zapáčil. Plánujem spraviť článok o ňom. No a k telefónu som si kúpila ochranné sklo a zadný obal.



Tento mesiac sa mi tu nahromadilo strašne veľa oblečenia. Niečo som si kúpila, niečo som dostala od priateľa a pár vecí aj od kamarátky. Takže v Takku boli teraz zľavy na už zľavnené kúsky a ja som si tam asi tak za 13€ kúpila nohavice, tričko s dlhým rukávom a čipkovo látkovú blúzku z ¾ rukávom.






Od kamarátky som dostala blúzku, mikiny, sveter a sukňu.










V sobotu sme išli s priateľom poobede do Nitry len tak pobehať po obchodoch. Ešte doma som mu vravela že si chcem budúci mesiac kúpiť novú zimnú bundu nech mám dve. Lebo tú svoju som kupovala pred 2 a pol rokom. Je dobrá no vieme akú majú dnešné veci životnosť. Bola z F&F a v zľave ma stála 40€ s tým že sme vyberali dlhšiu a teplejšiu.  No čo čert nechcel v Nitre som zistila že sa mi rozpárala, nebolo to nič hrozné a hej dá sa to zašiť no raz mi ju už priateľova mama zašívala, lebo je vyučená krajčírka. No a priateľ mi teda kúpil v Kik zimnú bundu ale už kratšiu. Bola v akcii z 32 na 21€ a je tiež teplejšia aj keď sa nezdá.





Ešte pred Vianocami som na instagrame vydavateľstva slovart vyhrala Matkinové tričko no a tu je <3


No a môžeme prejsť na kozmetiku. Keďže jej mám strašne veľa tak som si kúpila len pár drobností.

Miss Sporty – Just clean mascara


Balea krém. Mne osobné tento s papájou vonia viac ako ten s kokosom.  


 Deodorant Fa  - Dry protect


Miss sporty – Insta Glow primer


Cien – pure cleansing mask


V lidli mali aj túto sadu čistiacich hubiek za euro.


Moje klieštiky na mihalnice sa pokazili tak som si kúpila nové.


Tento mesiac tu mám aj dve knihy a to jedz, modli sa a miluj. Ktorá je aj sfilmovaná a od mami som dostala knihu sladké sny.



No a ostáva nám posledná kategória v ktorej budú veci do bytu a všakovaké drobnosti.
Náramok ktorý mi kúpil priateľ a ktorý stále nosím. V lidli mali akcii na túto formičku motýľa na vajíčka. Sada pier z tecsa ktoré píše na modro. Obrus ktorý som nám kúpila do obývačky. Uhlomer z tesca za 9centov. Antistresové omaľovávanky za 50centov. Vosk z tesca ktorý krásne vonia ako ľalie. S priateľom sme si kúpili človeče nehnevaj sa ktoré po večeroch hrávame. Ozdoby na budúce Vianoce. Gumičky do vlasov. Blok ktorý si dávame na chladničku. Náš starý sa už mína a tento bol taký pozitívny. No a milujem šálky tak som nám kúpila v tedim tieto mega veľké na čaj. No a predposledná vec je zapaľovač na sviečky.














No a posledná a najväčšia vec je pobyt na február v Novej Dubnici kam si ideme na víkend oddýchnuť a za ktorý som dala 110€ tak hádam sa nič neprihodí a vyjde nám to.  

No a to je všetko. Dúfam že sa Vám článok páčil.
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...