8. 1. 2017

Postovnezdarma.cz -Kreatívni box


Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom článku. Po dlhej dobe to je opäť recenzia na produkt zo stránky postovnezdarma.cz. Keďže si stále zariaďujem môj kútik a stále som s ním nie moc spokojná tak sa snažím hľadať vhodné doplnky do neho.  Ako ste mohli vidieť na mojom instagrame priateľ mi v sobotu zavesil na stenu poličky. Veľa vecí som si ešte k tomu poprehadzovala a zajtra si môj kútik už definitívne dokončím. Preto sa mi aj na stôl hodil tento kreatívny box hodil.




O boxe si môžete prečítať: Na pracovnom stole je dôležité za každej okolnosti udržiavať poriadok. Bez neho je každá práca obtiažna a zdĺhavá.

Popis produktu:
Rozmery: 20 x 9 x 5cm
Materiál: plast
Farba: zelená a fialová
4 priehradky na písacie potreby

Cena: 4,73€



Keďže máme fialovú spalnú kde mám svoj kútik tak samozrejme farbu som si vybrala fialovú. Podľa fotiek si môžete pozrieť že box nemusí byť  len na kancelárske potreby. Môžete ho využiť na štetce, kuchynské varešky alebo aj ponožky do prádelníku. Ja ale mám už všetko premyslené a usporiadané inak tak sa mi boxík hodil na písací stôl. Zatiaľ som si doň dala len farbičky na moje omálovávanky. Zatiaľ ho ale nemám daní na stole lebo tam robím posledné úpravy. Určite bude ale v najbližšej dobe článok o mojom kútiku s veľa fotkami v ktorom bude zahrnuté aj skladovanie kozmetiky. Na dnes to je všetko. Želám Vám ešte krásny zvyšok večera a tým ktorý idú zajtra po dlhej dobe do školy tak pevné nervy J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...