25. 1. 2017

Šatka v dúhových farbách


Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom článku. Dnešní článok bude o krásnej šatke zo stránky postovnezdarma.cz. Som typ človeka ktorý má rád každé ročné obdobie no čoho je moc toho je veľa. Nevplýva na mňa dobre táto zima a stále zatiahnutá obloha. Potrebujem slnko a veľa vitamínu D. Preto sa snažím aspoň do šatníku zatiahnuť ako také pestré farby a táto šatka sa mi na to hodila J


                                                                          zdroj


O šatke si môžete prečítať:  Ako náhle udrie zima, je nevyhnutné mat so sebou neustále nejaký pekný šatku alebo šál. Zahreje vás, pri nepriazni počasia a hlavne sa jedná o skvelý a moderní módni doplnok. Tieto šatky majú krásne farby a určite si vyberiete.
Na výber máte z 10 farieb.
Vlastnosti:  bavlna, mikrovlákno, polyester
Rozmery: 180 x 95cm
Cena: 6,99€


                                                                         zdroj

Do tejto šatky som sa zamilovala. Má skvelú farbu, dĺžku a aj materiál. Nie je v nej chladno a hodí sa ako k bunde tak aj ku kabátu. Nevedela som si vybrať farbu ale nakoniec som sa rozhodla pre ružovo – fialovo – modrú. Táto kombinácia je krásne. Za mňa ho môžem len odporučiť. Cena je primeraná, materiál skvelý a farba je top. Na dnes to je všetko a o pár dní sa Vám opäť hlásim J
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...