19. 2. 2017

Nová Dubnica - Hotel Dynamic


Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom článku. Konečne sme prišli domov. Dnes Vám chcem napísať o našom wellness víkende a dať Vám pár typov kam na kávu alebo na obed. Preto sa budeme dnes venovať mestu Nová Dubnica a o hoteli Dynamic.



Takže v prvom rade sa asi zmienim ako som sa dostala k tomuto hotelu. Ako som písala už v predchádzajúcom článku, tak sme s priateľom oslavovali výročie. Samozrejme sme si dali aj nejaké darčeky a ja som dostala krásne náušnice z chirurgickej ocele. No a hlavný darček bol tento pobyt. Cena pobytu bola okolo 100€ s tým že sme sa v piatok ubytovali okolo tretej a mali sme trojchodovú večeru aj s vínom. Potom sme išli na izbu a mohli sme ísť samozrejme von. Keďže bolo dosť zlé počasie tak sme sa prešli len do tesca. Dostala som od priateľa krásne tulipány.



Veci ako minerálku a podobne sme si museli zabezpečiť my. Po príchode do hotela sme si večer zapli telku a okolo desiatej sme išli spať. Ráno sme chceli skôr vstať aby sme mohli ísť do mesta. Raňajky sme mali vo forme švédskych stolov, potom sme išli na izbu sa obliecť a obuť a išli sme sa popozerať po meste. V prvom rade ma zaujal bio obchodík štvorlístok.



Nachádza sa hneď na námestí. Je útulní a samozrejme som si musela odtiaľ odniesť aspoň sypaní čaj. Potom sa v okolí nachádzali také klasické obchody a drogérie. Ďalšou zástavkou bola trafika kde bola veľmi milá obsluha a fakt dobrá káva ktorá patrí pod BresCafé.


Po prejdení pár ďalších obchodoch kde som si ulovila aj magnetku sme sa vrátili do hotela. Obed v cene nebol tak sme sa išli najesť do neďalekej pizzérie Vega. Mali tam skvelý čaj s čerstvej mäty a na obed sme si dali cestoviny bambino. Po fakt vidatnom obede sme išli naspäť na izbu lebo od tretej do pol piatej sme mali wellness so šampanským. Vo wellnesse bola zahrnutá virivka, klasická sauna a infrasauna. V miestnosti bolo stiahnuté svetlo ale aj tak som si musela odfotiť tento plagátik s nápisom ticho lieči. 



O pol 5tej sme si išli ešte oddýchnuť na izbu lebo o šiestej nás čakala opäť trojchodová večera. Po večeri sme sa ešte rozhodli že skočíme niekam na kávu tak sme sa kúsok prešli a skončili sme v kaviarni roxy.


Bolo to veľmi príjemné miesto kde bola skvelá káva. Po návrate sme si ešte pozreli telku a išli spať. Dnes sme mali ešte zajednané raňajky a o desiatej sme mali odchod. Ku koncu nám dokonca aj slniečko svietilo, tak sme sa zastavili v Trenčíne v maxe kde som si dala vitabombu a mohli sme ísť domov. Zajtra idem ešte za kamarátkou a potom opäť do práce.


Za nás Vám môžeme určite hotel odporučiť. Milý personál, skvelé jedlo a krásne mesto. V lete sa tam určite ešte mienime vrátiť. Ja si idem ešte oddýchnuť a Vám želám krásny  večer.

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...