1. 2. 2017

Swap s Nikkie :)


Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom článku. Ako som v poslednom poste písala tak som mala svoj prvý swap s bloggerkou Nikkie ktorú určite poznáte. Zvolili sme si 4 témy s tým že každá mala dve. Moje dve témy boli starostlivosť o pleť a produkt, ktorý zbožňujem no a Nikkie dala témy zvýrazni ma a zjemni ma. Hodnotu produktov sme mali 10€ a samozrejme obe dve sme pribalili nejaké bonusy. Ak sa Vám typ týchto článkov páči tak sa môžete pustiť do čítania J




Takže moja prvá téma bola starostlivosť o pleť.  Je zima a naša pleť dostáva zabrať, preto som túto tému brala ako samozrejmosť.

Nikkie píše: V starostlivosti o pleť je dôležitá nie len hydratácia ale najmä jej čistota. Vybrala som ti produkt, ktorý ti s čistou pleťou rozhodne pomôže. Veľkou výhodou je, že taktiež odstraňuje vodeodolný make up a to je teda super vychytávka, pretože práve ten zo svojej tváre občas neviem ničím dostať. Pozostatky make upu pleti škodia L Tento produkt používam každodenne, dúfam že sa bude páčiť aj tebe.

Nikkie mi do prvého balíčku zabalila balea čistiace obrúsky 5v1. Kedysi dávno som jedni obrúsky balea mala no tie mi moc nevyhovovali a hneď boli suché. Tieto sú z vôňou grepu a v balení je 25ks. Samozrejme som im dala novú šancu a tieto sú vážne skvelé. Mám problém zohnať odličovač  na oči pretože ich mám strašne citlivé a strašne ma štípu a slzia mi, skúsila som vážne všetko a až tieto obrúsky mi vážne pomohli. Špirálu bez problémov odlíčia a oči ma vôbec neštípu. Po minutí balíčku si skočím po ďalší.


Druhá téma bola produkt ktorý zbožňujem. Mnou zvolení produkt pre Nikkie bolo to bez čoho sa nezaobídem. No a keď som odbalila jej balíček tak som sa začala neskutočne smiať a dôvod? Môžete sa naň pozrieť v jej článku :D

Nikkie píše: Mala som veľkú dilemu čo vybrať práve pri tejto téme. Je totiž viacero skvelých produktov, ktoré doslova zbožňujem a nosím ich so sebou stále v kabelke. Nakoniec mi napadlo vybrať produkt, ktorí, je multifunkčný a ešte aj nádherne vonia. Môžeš ho použiť ako podkladový krém pod make up pretože má úžasnú hydratáciu, ako nočný alebo denný produkt, alebo produkt na suché lakte, pery atď J a kokos milujem.

Druhou vecou bol balea kokosový krém ktorý určite každá jedna z nás pozná. Sú dva druhy a po pravde mne viac vonia tá druhá variácia. Ale tak sto ľudí sto chutí.


Prvá z z tém ktoré vybrala Nikkie bola zvýrazni ma. Téma bola nie len o výrazných farbách ale o celkovom zvýraznení.

Nikkie píše: Možno si si všimla, že mám rada výrazné veci, krikľavé a také čo človeku padnú do oka na prvý pohľad. Práve preto som zvolila túto tému. Vybrala som ti produkt, ktorý zvýrazní najmä tvoje oči. Taktiež je súčasťou produkt na nechty, ktorý dodá tvojim nechtom štýl. Dúfam, že sa ti produkty budú páčiť a zvýraznia ťa J

Mega balíček číslo tri obsahoval špirálu fabulous lash xtra black o ktorej si môžete prečítať: Extra čierne pigmenty dodajú riasam glamour vzhľad. Špeciálne tvarovaná kefka zachytí aj tú najjemnejšiu rias.
Táto špirála je vážne top. Mihalnice mi krásne predĺži a oddelí takže majú tvar ako nalepovacie.  Farba je dlhotrvajúca a vôbec sa nežmolí.  Aj kefka je super.
Čierna ceruzka na oči kohl kajal. Zatiaľ som ju skúšala len na ruke ale vypadá byť celkom fajn. A tretou vecou je lak na nechty disco tech. Tento lak by mal pod UV svetlom zmeniť farbu.
Značku Miss sporty mám rada a mám od nej pár produktov aj doma a táto sada ma veľmi potešila. 



No a štvrtou témou bolo zjemni ma. Čiže ako pri prvej téme jedná sa o farebnosť.

Nikkie píše: Opakom zvýraznenia je samozrejme zjemnenie. Jemný štýl make upu používam najmä v práci, keďže pracujem v banke. Nude farby patria taktiež k mojim obľúbeným najmä pri líčení pier. S nude farbami sa totiž skoro nič nedá pokaziť J čo myslíš?

No a tu na radu prišla zase kozmetika freedom. Nikkie mi poslala dva monotiene prvý v odt base 205 a druhý v odt nude matte. Majú krásnu pigmentácia a držia aj bez báze na oči. A v balíčku sa nachádzal ešte rúž v odt 111 untouched. Ja som skôr typ ktorý má radšej výraznejšie rúže ale ani tento sa v moje zbierke nestratí.


No a aby toho nebolo málo v balíku som mala ešte jeden megaveľký balík.

Nikkie píše: Keďže mi ani 4 naše témy nestačili, tak pridávam menší bonus (podľa mňa to vôbec menší bonus nebolJ). Myslím si, že každá blogerka by mala mať svoje špeciálne blogerské tričko J Ďalej sme sa zhodli, že obe máme radi šálky a sviečky, tak som vybrala také, ktoré sa hodia k pretrvávajúcej zime, ktorá tuším nikdy neskončí.

To tričko je jednoducho top. Má skvelý materiál a aj farba je skvelá. Šálku mám už v práci keďže doma ich mám strašne veľa a sviečku už s priateľom pálime. Má škoricovo jablkovú vôňu. Krásne prevonia byt.


Dúfam že sa vám náš swap páčil. Určite nezabudnite dať Nikkie odber na blogu, instagrame a aj facebooku. Dúfam že toto nebol môj posledný swap. O pár dní sa Vám hlásim s ďalším článkom J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...