4. 4. 2017

Pixers.cz + GIVEAWAY


Ahoj


Vítam Vás pri dnešnom článku. Zhruba po mesiaci som sa rozhodla uverejniť tento článok. V marci nevyšiel žiaden pre určitú smutnú udalosť ktorá sa odohrala v mojej rodine. Nemala som náladu písať a prakticky ani normálne fungovať. Počas marca sa stalo ale aj pár milých vecí a to je viac ako 50 000 zobrazení blogu, 100 likeov na FB stránke, dosiahla som 300 odberateľov na IG a včera mi predĺžili zmluvu. Zhruba koncom februára som spravila spoluprácu zo stránkou pixers.cz o ktorej je vlastne aj dnešní článok. Zo stránky som dostala plátno ktoré som sa rozhodla dať do dnešnej GA ktorá bude na konci článku a k plátnu dostanete aj tajní balíček kde bude ako kozmetika tak aj milá drobnosť odo mňa.  Takže sa môžeme pustiť do toho J



Ako som spomínala v úvode koncom februára som sa dohodla na spolupráci zo stránkou pixers.cz čo je stránka zaoberajúca sa doplnkami do bytu ako sú obrazy, plátna, fototapety ale aj nálepkami na skrine, dvere, sklo, nábytok ale aj notebooky.

Ja som si na stránke vybrala jeden krásny obraz ktorý sa nám skvelo hodí na stenu v obývačke a nálepku na notebook.


Keďže sme mali v obývačke holú stenu a zatiaľ máme voľní jeden kút v miestnosti, kam si plánujem kúpiť malú poličku na knihy a nejaké kresielko tak sa mi tam obraz krásne hodí. Obaja z priateľom máme radi prírodu a zvieratá, tak som išla rozhodne do tejto témy. Pôvodne som chcela jeleňa lenže žiaden nebol podľa mojich predstáv. Preto som si teda vybrala les. Je to nás spoloční byt tak sme sa dohodli že vyberiem asi tak tri či štyri motívy a priateľ vyberie finálny. Rozhodovanie bolo ťažké pretože na stránke majú vážne veľa motívov na výber. Nakoniec vyhral obraz z motívom Most do džungle, národní park Khao Yai v Thajsku. Zaujal nás oboch. Z tohto obrazu vyžaruje taký pokoj a krása. Obraz nemá len jednu veľkosť na výber máte z 5tich veľkostí, samozrejme každá veľkosť má inú cenu teda od 14€ čo je najmenšia veľkosť až po 69€ čo je najväčšia. Taktiež si môžete vybrať aj rám, na výber sú dva drevené v hnedej a čiernej farbe a dva hliníkové v striebornej alebo čiernej. Nám sa sem najviac hodila hnedá farba. Ja osobne som z obrazom veľmi spokojná pretože nám krásne dotvára obývačku.




No a druhá vec je nálepka na notebook. Ja mám svoj notebook už asi 5 rokov plus mínus a musím si zaklopkať zatiaľ mi stále funguje. Mám Acer Aspire one strednej veľkosti. No a tu nastáva jeden malinký problém a to že nemôžem zohnať skoro nič na notebook ako puzdro, obal alebo tašku. Taktiež som mala problém zohnať aj nálepku ktorá by mi naň sedela.  Práve na tejto stránke som našla nálepku do ktorej som sa zamilovala. Kto ma pozná alebo sleduje už dlhšie tak vie že milujem Eiffelovku no a keď som zbadala nálepku a k tomu čierno bielu tak som ju musela mať. Na nálepke si môžete zvoliť vlastnú veľkosť a to sa mi páči. Je z matného materiálu a samozrejme ju nemusíte dávať len na notebook. Je ľahko vymeniteľná a očistiteľná. Môj notebook sám o sebe opeknel.


No a ešte doplnky ktoré boli v balíčku a to fľaša na vodu, lámací nožík z logom stránky, „kreditka“ na vyrovnanie bublín pod fóliou a ako dodatok ešte nálepka na telefón ktorá mi na telefón síce nesedí ale dá sa využiť inak a 6 mininálepok. Ja osobne som zo stránkou spokojná, komunikácia bola skvelá a taktiež dodanie bolo rýchle.







No a teraz k sľúbenej GA.  Keďže ste ma potešili takými peknými číslami, tak som sa Vás rozhodla obdarovať a to plátnom ako je na mojom obraze a tajným kozmetickým balíčkom z milou malou drobnosťou J




Podmienky sú jednoduché: hlavnou podmienkou je dať odber na môj blog za čo máte jeden hlas.
Ak ma začnete sledovať na IGFB tak to  máte ďalšie dva hlasy. Samozrejme mi nezabudnite napísať do komentára Váš mail kam Vás môžem kontaktovať. GA trvá do 16.4 s tým že žrebovať budem 17.4. Všetkým Vám držím palce J

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...