29. 12. 2018

Top za rok 2018



 Ahoj 

Vítam Vás pri poslednom článku v tomto roku. Chcem vám ukázať pár kozmetických vecí, miest a chvíľ ktoré boli pre mňa top za rok 2018 a tak trochu aj uzavrieť rok 2018 ktorý bol pre mňa rokom lásky :)

 
Začnem teda kozmetikou :)














Čo sa zážitkov a miest týka tak asi za najkrajšie miesta môžem označiť Lednice, Zoo Zlín a všetky jazdy na moto s mojim J. 



Samozrejme sme mali aj pár osláv ktoré sme absolvovali a ktoré dopadli chvala bohu dobre.
Ďalej som vďačná aj za spolupráce ktoré som mala, či už boli jednorázové alebo dlhodobejšie. Tieto posledné 2 dni si chcem hlavne oddýchnuť keďže som pracovala aj medzi sviatkami a hneď druhého mám rannú.

Preto vám chcem zaželať krásneho Silvestra a najúžasnejší nový rok aby bol lepší ako rok 2018 :)
Zároveň vám ďakujem za každý komentár, odber a podporu či tu alebo na IG :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...